Konsultchef till sjuksköterskebemanning
Hillevi Lindgren / Sjuksköterskejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjuksköterskejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hillevi Lindgren i Stockholm,
Värmdö,
Österåker eller i
hela Sverige Vi söker
Konsultchef med fokus och inriktning på Sjuksköterskor, Usk, Paramedicinare, mm i hela Sverige.
Du ska vara driven och engagerad med affärs och resultatinriktat synsätt, med eget budgetansvar. Du har en förmåga att se helheter och kan snabbt prioritera ditt arbete. Du har lätt för att lära dig nya saker och har god datavana. Du gillar att arbeta under högt tryck och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Som person är du professionell, social och utåtriktad och har inga problem med att arbeta självständigt, lika så som i team. Du har ett kundorienterat förhållningsätt och gillar nya spännande utmaningar och ser dig själv som en problemlösare.
Vi ser gärna att du tidigare arbetat som konsultchef med inriktning mot vård & bemanning. Har du erfarenhet av rekrytering eller liknande arbete är detta också meriterade. Du ska ha en vårdutbildning på högskolenivå. Har du tidigare arbetat i Intelliplan är det också meriterande.
Publiceringsdatum2015-10-01Dina arbetsuppgifterI ditt arbete ingår rekrytering, matchning och bemanning av uppdrag, personalansvar, kvalitetsuppföljningar, samt övriga administrativa uppgifter, besöka kunder samt nykundsförsäljning/-bearbetning. Du ansvarar även för att skapa goda kontakter med våra kunder och medarbetare. Resor kommer att förekomma när du besöker kunder runt om i landet.
Under ledning av kontorschefen/ VD kommer du att ansvara för uppbyggnad av uthyrnings-och bemanningsdelen för vårdpersonal i Sverige. Din roll är att vidareutveckla våra affärer genom att starta upp en ny bemanningspool för sjuksköterskor i hela Sverige samt och ansvara för bemanningen och rekrytering. Du kommer också att skapa nya affärsmöjligheter genom kundbesök och merförsäljning vilket innebära mycket kund-och medarbetarkontakter.
Du kommer ansvara för införsäljning/ implementering på vunna upphandlingar, offerter och avtal.
Anställning
Som Konsultchef för Sjuksköterskor och övrig vårdpersonal, är ett utmanande, roligt och spännande arbete med dynamiska arbetsuppgifter. Du får ett självständigt arbete med en professionell ledning. Du kommer att sitta på vårt kontor i Danderyd i Stockholm tillsammans med ett härligt gäng, trevliga och ambitiösa kollegor. Tjänstegrad: 100 %. Arbetstid kontorstid. M-F 8-17
Så ansöker duDu är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen "Skicka ansökan". Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten var vänlig och kontakta kontaktpersonen för respektive annons. På vår hemsida
http://vardlanken.se/lediga-jobb/ presenterar vi alla våra lediga uppdrag. Urval och intervjuer sker löpande, vi tar tacksamt emot din ansökan snarast.
Om företagetVårdlänken Bemanning och Rekrytering hyr ut och rekryterar kompetent och kvalificerad personal så som läkare, sjuksköterskor, undersköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter, socionomer samt övrig vård- och omsorgspersonal.
Vi har över 17 års erfarenhet av bemanning inom vård och omsorg. Våra uppdragsgivare är både privata och offentliga aktörer inom hälsovård, sjukvård och omsorg över hela Sverige. Det gör oss till helhetsleverantör inom vård- och omsorgsområdet.
Läs mer om oss på vår hemsida
www.vardlanken.se . Gå även in och gilla oss på Facebook
www.facebook.com/vardlankenVaraktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 351
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Löfall 08-85 54 60
therese@vardlanken.seFöretagHillevi Lindgren
AdressHillevi Lindgren
Mörbyvägen 3
18273 Stocksund
KontorsadressMörbyvägen 3, Stocksund
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2457546
Observera att sista ansökningsdag har passerat.