Konsultchef till serveOffice - serveOffice ab - Administratörsjobb i Sollentuna
Konsultchef till serveOffice
serveOffice ab / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands-Väsby, Upplands Väsby, Järfälla
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Sollentuna

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Inom bemanningsverksamheten arbetar vi främst med uppdrag inom ekonomi, administration och reception. Vi rekryterar till varierande befattningar, från assistenter till specialister och chefer. serveOffice redovisningsbyrå tar hand om både redovisning och löner hos mindre och medelstora företag. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 75 anställda. serveOffice är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi verkar för hög kvalitet samt följer branschens etiska riktlinjer. Redovisningsbyrån är ansluten till SRF. Vi erbjuder en trivsam och utvecklande arbetsplats med trevliga kollegor och ett öppet arbetsklimat. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se eller www.facebook.com/serveOffice .

Under det senaste halvåret har serveOffice och Personalcenter gått samman. Detta gör att vi nu kan presentera ett bättre erbjudande till våra kunder och samarbetspartners. serveOffice med över 20 års erfarenhet av rekrytering och bemanning inom ekonomi & administration och Personalcenter med lika lång erfarenhet av entreprenad- och outsourcinglösningar inom reception & växel. Vi blir helt enkelt bredare i vårt utbud med bibehållen kompetens.

serveOffice söker därför nu ytterligare en konsultchef. Så lockas du av att göra affärer, skapa goda relationer samt arbeta med bemanning och rekrytering så hoppas vi kunna fånga ditt intresse. Affärsområdet sysselsätter ca 55 konsulter på olika kunduppdrag i Stockholmsområdet.

Publiceringsdatum
2014-03-27

Dina arbetsuppgifter
Som konsultchef inom serveOffice bemanningsverksamhet har du en högst central roll. Du har fullt ansvar för dina kunder, genom hela affären. Det innebär allt från införsäljning till rekrytering, personalansvar, personalkoordinering med mera. Försäljningsdelen är ibland ganska omfattande och det handlar då om såväl nykundsbearbetning som försäljning mot befintlig kundstock och winback. Rekryteringsprocessen innebär allt från att skapa och publicera annonser, jobba med research, hantera urval, intervjuer, referenstagning med mera. Personalkoordinering handlar om schemaplanering vilket innebär daglig kommunikation med kunder och konsulter för att se till receptioner och växlar är optimalt bemannade.

För att göra säljprocessen effektiv har vi välfungerande systemstöd och god hjälp genom strukturerade samarbeten kollegor emellan. Även i rekryteringsprocessen har vi bra fungerande verktyg och en kandidatbank som inte många kan mäta sig med.

Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har erfarenhet av försäljning av tjänster B2B sedan tidigare, gärna från bemannings- och rekryteringsbranschen. Du har relevant utbildning inom försäljning och/eller personalområdet. Utbildning inom ekonomi, eller kunskaper hur en ekonomiavdelning fungerar är meriterande. Erfarenhet av serviceyrken såsom reception eller kundtjänst är också meriterande.

Som person är du mycket driven och lockas av att göra affärer. Du vill göra skillnad genom att etablera och utveckla bättre relationer med såväl kunder som konsulter och kandidater. Du är en tävlingsmänniska av rang som inte ger sig i första taget och du gillar att ligga i täten och stimuleras när det händer mycket runt omkring dig.

Vi erbjuder dig
Ett fartfyllt och varierande arbete bland synnerligen engagerade kollegor som alla verkar för att utveckla vårt koncept mot det bättre och genom detta växa och ta ytterligare marknadsandelar. Vi har insett att en av nycklarna till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och har det bra. Därför anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare, oavsett om du arbetar på huvudkontoret eller som konsult. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice! Givetvis erbjuder vi marknadsmässig lön och till det en rörlig del som kan innebära mycket goda förtjänster. Tack vare flexibla system finns det möjlighet att arbeta hemifrån om det skulle behövas.

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan snarast. Observera att urvalet görs löpande. Har du frågor kring tjänsten besvaras dem av Försäljningschef Mårten Forslund på 0703-14 63 56 eller marten.forslund@serveoffice.se

Välkommen!

Arbetsort: Sollentuna
Anställningsgrad: Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mårten Forslund, Försäljningschef 070-314 63 56

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
1822334

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: