Konsultchef till Office & HR i Göteborg

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se

Publiceringsdatum
2010-11-29

Beskrivning
Adecco söker en konsultchef för ett vikariat till och med augusti 2011, med eventuell möjlighet till förlängning. Vi söker dig som vill ingå i ett team där du får möjlighet till att bidra till den positiva utveckling Adecco och Office & HR kontoret befinner sig i just nu.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som konsultchef ansvarar du för kunder och konsulter inom vår uthyrningsverksamhet inom våra affärsområden office, HR, sales och marketing. Som konsultchef har du personalansvar för ett antal medarbetare och ansvarar för alla personalrelaterade frågor. Du har även ett stort säljansvar mot såväl nya som befintliga kunder. Du ansvarar för offerering av nya affärer samt prissättning i samråd med vår försäljningsorganisation.

Kvalifikationer
Det är mycket viktigt att du har ett affärsmässigt fokus. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team samt att du har en egen stark drivkraft i det dagliga arbetet. Vi söker dig som har ett genuint intresse av andra människor samt är duktig på att vårda relationer. Du är prestigelös, engagerad, har en framåtanda och en god samarbetsförmåga.
Vi söker dig som tidigare har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
Du är helst personalvetare eller har annan relevant högskoleutbildning samt erfarenhet av arbetsledning. Du har erfarenhet av tjänsteförsäljning och/eller har arbetat i en utpräglad säljorganisation. Körkort är ett krav. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
På Adecco erbjuder vi dig en karriär med stora möjligheter till personlig utveckling och en mycket givande vardag i ett härligt gäng.

Kontaktperson för detta jobb
Vid frågor om tjänsten kontakta Linda Peterson, kontorschef på Office & HR kontoret på 0736-84 75 21. Intervjuer kommer att ske löpande, så sök redan idag!

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Linda Peterson, Kontorschef, 0736-84 75 21

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
788837

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: