Konsultchef med fingertoppskänsla i Ludvika

Randstad AB Interna projekt / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Interna projekt i Ludvika, Västerås, Uppsala, Södertälje, Stockholm eller i hela Sverige

Nu etablerar sig Randstad i Ludvika! Vi behöver därför personal som vill vara med och utveckla organisationen lokalt. Ta chansen att utvecklas i ett internationellt  framgångsrikt bemannings- och rekryteringsföretag!
Om Randstad
Randstad-koncernen har sitt säte i Holland och finns representerade över stora delar av världen. I Sverige finns vi representerade i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö där vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster till små och stora företag. Att vara anställd hos oss ger dig bra möjligheter att utveckla din karriär både nationellt och internationellt.
Dina arbetsuppgifter 
Som konsultchef på Randstad har du ett helhetsansvar för att sälja in och leverera rekryteringstjänster till nya och befintliga kunder. Dina främsta arbetsuppgifter är att skapa och utveckla kundrelationer och självständigt driva hela rekryterings-processen, från annons-
utformning till tillsättning av kandidater.
Din Erfarenhet 
Vi vill att du har ett drivande intresse för att göra affärer, är orädd och vill arbeta med människor. Det är starkt meriterande med erfarenhet från försäljning och rekrytering, gärna från bemanningsbranschen.Lämplig utbildning för tjänsten är högskoleutbildning. Har du erfarenhet från arbete med arbetspsykologiska tester är även det en merit .
Eftersom tjänsten innebär en hel del kundbesök ute hos kund krävs B-körkort.
Dina personliga egenskaper
Detta är en tjänst med varierande arbetsuppgifter och högt uppsatta mål vilken kräver att du har ett affärsmannaskap med stark egen drivkraft.För att lyckas hos oss bör du vara social och ha lätt för att få kontakt med andra människor. Att du är engagerad och självgående med bra initiativförmåga är viktigt och att du alltid sätter kunden i centrum.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner. Naturligtvis kommer vi att ställa höga krav på dig - men är du rätt person kommer du i gengäld att få mycket tillbaka.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Personalchef Agneta Löfgren, tel.08-693 94 16 eller Client Manager Joanna Lindgren, Mobile 0704317422. Du kan även maila din ansökan agneta.lofgren@randstad.se .
Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2011-02-17

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Agneta Löfgren, +46 8-693 94 16, +46 709261930
Joanna Lindgren, +46 21-4702420, +46 704317422

Företag
Randstad AB Interna projekt

Adress
Randstad AB Interna projekt
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
853260

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Interna projekt

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Interna projekt: