Konsultchef med affärssinne till Logent Bemanning Distrikt Väst

Logent AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Logent AB i Göteborg, Kungälv, Härryda, Tjörn, Bollebygd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-02-03

Om tjänsten
Har du erfarenhet av rollen som säljande konsultchef inom bemanning och rekrytering och söker ny utmaning i ett bolag med teamkänsla som växer så det knakar? För dig som är driven och relationsskapande och trivs i en säljande roll med kundkontakt, rekrytering av konsulter och personalansvar så är tjänsten som konsultchef hos oss på Logent en möjlighet för dig!

Nu söker vi dig som vill vara med och utveckla vår konsultaffär hos befintliga och nya kunder i distriktet Göteborg och Borås med omnejd. Som säljande konsultchef hos oss kommer du vara närmaste chef för våra konsulter ute på uppdrag och ansvarar för att den dagliga bemanningen hos våra kunder flyter på. Du har mycket kundkontakt, dels genom uppföljning och utveckling av affären hos våra befintliga kunder men också genom viss nykundsbearbetning.

Du får en roll med stor variation och dina arbetsuppgifter inkluderar att boka kundbesök och ha kundkontakt, lägga ut platsannonser, gallra bland ansökningar, intervjua kandidater samt anställa personal. Tjänsten är placerad vid vårt fina kontor i centrala Göteborg.

Profil
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av rollen som säljande konsultchef. Du är bra på att utveckla långsiktiga och hållbara relationer med kunder och konsulter, gillar att jobba mål- och resultatorienterat och trivs i en roll med en del administration. Då rollen är komplex med kundfokus och personalansvar måste du som person kunna prioritera.
Vi ser gärna att du är utbildad på eftergymnasial nivå, området är av mindre vikt. B-körkort är ett krav. Det är meriterande om du har arbetat med bemanning och har erfarenhet av affärssystemet Intelliplan.

Intresserad av tjänsten?
Logent Bemanning är ett litet team med högt i tak och ett bolag som präglas av affärsfokus och prestigelöshet. Hos oss får du som har en framåtanda och entreprenöriell ådra möjlighet att bidra med idéer och göra skillnad.

Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Du ansöker om tjänsten via annonsen, vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Key Account Manager Väst Lars Yhlen på tel. 0736 70 87 73, lars.yhlen@logent.se eller vår Rekryteringschef Marie-Louise Bååth på tel. 070-722 77 59, marie-louise.baath@logent.se

Välkommen med din ansökan!

Om Logent
Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistics Operations, Transport Management & Customs och Staffing & Recruitmen. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2020 omsatte Logent ca 1,5 miljarder SEK. Läs mer på www.logent.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Logent AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3279".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Logent AB (org.nr 556634-4429), http://www.logent.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5556168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Logent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Logent AB: