Konsultchef/jouransvarig Adecco Outsoursing

Adecco Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du intresserad av personaladministration och bemanning? Är du en duktig problemlösare och kommunikatör? Är du morgonpigg? Om du svarar ja på dessa frågor har vi tjänsten för dig! 

Hur ser din arbetsdag ut?
Adecco Outsourcing ansvarar för funktioner som internservice, växel & reception ute på plats hos våra kunder. För att våra konsulter alltid ska finnas på plats har vi en viktig jour/backup-verksamhet. I din roll som Jouransvarig kommer du att vara Adecco Outsourcings spindel i nätet. Du ska planera och administrera vår jourverksamhet och fungera som ett stöd och backup till våra konsultchefer. Du säkerställer att konsulter bokas ut på uppdrag och planerar konsulternas utbildning och upplärningar. Du ansvarar för konsulternas semesterplanering och ser till att det finns ersättare. Du har personalansvaret för konsulterna i backup-poolen. Du jobbar måndag till fredag, och din roll som Jouransvarig kräver att du 3-4 dagar i veckan ska finnas på plats och vara tillgänglig på kontoret för våra kunder från kl. 06.00 och då slutar du kl 15.00. 

Vem trivs här?
Du är entusiastisk inför arbete med personaladministration och är noggrann och ordningsam. Gillar du att arbeta i ett högt tempo där lagarbete, flexibilitet och initiativförmåga är dina ledord och samtidigt är stresstålig och behåller ditt lugn kommer du att trivas här! Att ge service är självklart för dig. Som person är du en kreativ problemlösare som uppskattar utmaningar och att vara spindeln i nätet och kan ha många bollar i luften. Du kommer 3-4 dagar i veckan att börja kl. 06.00, vilket innebär att du måste vara morgonpigg.
Vana av bemanning och personaladministration är meriterande. Du har goda allmänna systemkunskaper och är duktig i Officepaketet, samt har lätt för att uttrycka dig och kommunicera i både tal och skrift. Det är även meriterande om du tidigare har arbetat som ambulerande konsult.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid med start i juni tom 1 september 2017.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss uppskattas du för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.

Framförallt vill vi erbjuda dig en trevlig arbetsplats för det är viktigt att man går till jobbet med glädje!

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande.

Vid frågor kring rekryteringsarbetet vänligen kontakta Rekryteringsansvarig Caroline Gimmerborn caroline.gimmerborn@adecco.se.Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-05-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-05
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Gimmerborn Caroline.Gimmerborn@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2856169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: