Konsultchef inom IT

Centric Professionals AB / Inköpar- och marknadsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Till vårt kontor i Sundbyberg söker vi en kollega som brinner för att utveckla och leda en grupp konsulter inom IT.

Rollen som konsultchef innefattar personalansvar över sina konsulter. Det innebär uppdragsplanering tillsammans med ansvarig säljare, uppbyggnad och förvaltning av en egen konsultgrupp och personalutveckling. Konsultchefen ska arbeta för och värna om goda konsult- och kundrelationer.

Allt arbete med personal och kunder ska dokumenteras i vårt affärssystem. Konsultchefen ska samarbeta med övriga konsultchefer, rekryterare/researchers och säljare. Arbetet ska bedrivas utifrån företagets vision, affärsidé, policies och mål.

Publiceringsdatum
2022-10-04

Dina arbetsuppgifter
• Uppdragsplanering och rotera konsulter när uppdrag tar slut tillsammans med ansvarig säljare.
• Planera och genomföra konsultaktiviteter.
• Hjälpa ansvarig säljare med merförsäljning hos befintliga kunder.
• Säkerställa kompetensutveckling samt se till att konsulterna utbildas och tar certifikat.
• Arbeta proaktivt med hälsofrämjande aktiviteter samt vara ansvarig för rehabilitering.
• Anställa nya konsulter
• Administration av tidredovisning och löner

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning eller arbetat inom IT och är redo att ta ett större ansvar. Har du tidigare även arbetat som konsultchef så är det meriterande. Du ska ha ett stort intresse för IT med fokus inom Infrastruktur, Cloud, Systemutveckling eller Nätverk.

På Centric är beslutsvägarna korta så vi ser gärna att du är en ödmjuk och resultatinriktad lagspelare som gillar utmaningar och har mycket energi. Som person är du professionell men samtidigt personlig.
Vad vi erbjuder
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Vi har kontor i Sundbyberg med närhet till pendeltåg, tunnelbana och tvärbana. Vi erbjuder dig tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ett roligt gäng med mycket värme och humor. Vi är både professionella och personliga i våra relationer. Vi tillämpar flexibel arbetstid och arbetsplats samt har en genomtänkt onboardingprocess för att du ska få den bästa förutsättningen till att få en bra start hos oss.

Förutom att du kommer bli en del av vårt grymma team i Stockholm kommer du också att ha kollegor i Linköping, Göteborg, Malmö, Örebro och Norge. Centric Professionals AB ingår i den holländska Centrickoncernen som är ett av Europas största privatägda tjänsteföretag med ca 4500 anställda i Europa.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta David Daoud på tfn: 0733-571 798 eller david.daoud@centric.eu

Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Centric Professionals AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1664869409165".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693), http://www.centric.eu

Kontakt
Centric_SE
david.daoud@centric.eu
0733-571798

Jobbnummer
7040190

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centric Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centric Professionals AB: