Konsultchef/Business manager till Adecco Trollhättan/Borås
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Letar du efter en arbetsplats med högt tempo, nära relationer med kund och konsult och en föränderlig vardag? Kan du växla fokus med snabba ryck och drivs du av att ha kunden i fokus? Just nu söker vi en passionerad, affärsorienterad Business Manager till vårt kontor i Trollhättan!
Publiceringsdatum2019-05-13Om tjänstenSom Business Manager kommer du att tillhöra ett team av sju medarbetare på Adeccos enhet Västergötland (Trollhättan och Borås) med placering på kontoret i Trollhättan. Vi arbetar med uthyrnings- och rekryteringstjänster av tjänstemän och kollektivanställda till våra kunder. Du kommer att vara en del av ett team som är affärsorienterade och som älskar problemlösning och lagkänsla.
Som Business Manager har du personalansvar för ett antal konsulter och du ansvarar för samtliga personalrelaterade frågor, bland annat utvecklingssamtal, löneadministration, tidrapportering och lönesamtal. Tillsammans med ditt team ansvarar du för att skapa nya affärsmöjligheter genom att skapa långsiktiga samarbeten med både befintliga som nya kunder. Du kartlägger dina kunder, gör tydliga affärs- och aktivitetsplaner samt skräddarsyr säljinsatser för att nå uppsatta mål genom flexibilitet, lösningsfokus och hög närvaro ute hos kund. För dig som motiveras av att bygga upp någonting nytt så är detta en fantastisk möjlighet!
Du kommer att ingå i ett kompetent team som dagligen arbetar med våra värderingar - Responsibility, Passion, Entrepreneurship, Customer Centricity and Team Spirit - i allt vi gör och vi brinner för det goda värdskapet i alla våra interna och externa kontakter.
Om dig
Längtar du efter att utmanas i din vardag, är orädd och passionerad? Bra. Vi tror att du motiveras av att bygga upp och bibehålla goda relationer med både kunder och konsulter. Du har en entreprenörsanda, brinner för det du gör och sprider din positiva energi till andra. Vi ser att du presterar på topp när du får möjlighet att ta ett stort eget ansvar i en miljö där du kan göra skillnad och du tvekar inte att anta en utmaning.
För att lyckas i rollen tror vi att du är en affärsmässig person som är van att arbeta i kontakten med kunder och har tidigare erfarenhet inom försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet ifrån konsult/bemanningsbranschen, dock värderar vi dina personliga egenskaper högt. Vi är en global koncern vilket förutsätter att du kan kommunicera muntligt och skriftligt på svenska och engelska.
Vi söker dig som vill ha kul på jobbet samtidigt som du är framåt och inspirerar andra. Vill du ha en arbetsmiljö som präglas av laganda, energi och hög professionalism så är Adecco rätt plats för dig!
Om Adecco
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. På Adecco ser vi dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag. Som världens största HR-partner har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person på rätt plats.
I Sverige erbjuder Adecco såväl uthyrnings- och rekryteringstjänster som lösningar inom bland annat ledarskaps- och kompetensutveckling, karriärrådgivning, omställning och outsourcing på våra 59 kontor spridda över hela landet. Vår vision är att vara kundens och medarbetarens naturliga val. Naturligtvis är vi ett auktoriserat bemanningsföretag.
Anställningen
Tjänsten som Business Manager är på heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Senaste dag för ansökan är den 27 maj. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök om tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Vi kan ej ta emot ansökningar via e-post.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Ansvarig för rekryteringsprocessen är vår Talent Sourcer Linda Mattsson, e-post:
linda.mattsson@adecco.seHar du frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta rekryterande chef, Mia Biselius, e-post:
mia.biselius@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön + provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Mattsson
linda.mattsson@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4783610
Observera att sista ansökningsdag har passerat.