Konsultansvarig till en mycket attraktiv arbetsgivare inom modeb

Tjänstemän syd / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tjänstemän syd i Stockholm, Kristianstad, Ängelholm, Helsingborg, Lund eller i hela Sverige

Kort om tjänsten
Nu söker vi en kreativ och serviceinriktad Konsultansvarig med talang för koordinering och administration till en attraktiv arbetsgivare inom modebranschen, där du kommer att ansvara för bolagets IT-Konsulter i deras IT-Division.

Gillar du att vara spindeln i nätet? Är du även serviceorienterad, noggrann och lösningsorienterad? Då har vi en rolig roll för dig! Förutom god koordinerings- och administrativ kompetens är det viktigt att personen har god förmåga att uttrycka sig i både svenska och engelska samt att du behärskar Office-paketet.

Om verksamheten
IT divisionen levererar IT-lösningar till koncern globalt. Syftet är att utveckla och behålla lösningar för att på så sätt kunna leverera den bästa shoppingupplevelsen för kunder.

Sysselsättningsgrad: 100%
Location: Stockholm, Marievik
Period från: omgående eller överenskommelse - Period till: 2019-03-31 med möjlighet till förlängning



Mer om tjänsten
Exempel på arbetsuppgifter:
• Administrera hela konsultupphandlingsprocessen från början till slut: registrera jobbannonser, intervjuer, skapa konton, beställningsutrustning för nya konsulter
• Interagera med offshore-leverantörer angående resursuppfyllelse på operativ nivå i enlighet med divisionens leverantörsstyrningsmodell
• Vara första linjestöd för alla konsulterelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
• Hålla i veckomöten kring bemanningsplanering av konsulter.
• Jobba med resursplanering/bemanning/allokering för både anställda och konsulter på veckobasis.
• Introducera, följa upp och avsluta konsulter
• Avtalshantering
• Finnas till som första linjestöd för alla konsultrelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
• Kommunicera och samarbeta med centrala konsultinköp
• Tätt samarbete med personalansvariga chefer för att få förståelse i vad teamet har för behov
• Säkerställa att IT-avdelningens konsultupphandlingsprocess följs och förbättras vid behov
• Supportera interna beställare med övriga administrativa uppgifter


Din profil
Eftersom rollen är bred med många kontaktytor, krävs att du har förmåga att samarbeta med många personer och prioritera bland dina arbetsuppgifter så att arbetet blir utfört i rätt tid och med god kvalitet. I rollen som Konsultansvarig lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi tror att du är:
• En stjärna på administration
• Strukturerad och organiserad
• Kreativ och nytänkande
• Flexibel och förändringsbenägen
• Driven och leveranssäker
• En serviceinriktad, supporterande och positiv teamplayer
• Har mycket goda kunskaper i Excel och övriga Office 365 applikationer.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Det är meriterande med kunskaper i Sourcing relaterade frågor som planering och rekrytering samt erfarenhet av att arbeta med offshore, både mot leverantörer och konsulter. Har du dessutom erfarenhet från att arbeta på en IT-avdelning, med en hög nivå förståelse av roller och kompetenser i en IT-leverans, kan du vara stjärnan vi söker!

Ansökan
Ansök direkt via vår annons och skriv i det persoonliga brevet eller CV:t 2-4 meningar om varför du tror att du passar i rollen och svara på om du har den erfarenhet/kunskap som efterfrågas. Ange även information om gällande tillgänglighet.

About Dreamwork
We are People Management consultants. Instead of having a traditional recruitment and staffing agenda we work harder to match our candidates with our customers' company culture. We have a close relationship with LinkedIn and our recruiters and researchers have certifications in the LinkedIn recruiter modul. Two times, we have been appointed as a Gasell company by Dagens Industri and have the same amount of times been nominated for EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork was founded in 2006 and we have delivered staff related services at over 130 cities in Sweden, from Kiruna in the north to Ystad in the south. We are ISO-certified according to ISO 900.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-11-14

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-28
Ange följande referens när du ansöker: 4566
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jill Holmgren jill.holmgren@dreamwork.com 0735 01 35 77

Företag
Tjänstemän syd

Adress
Tjänstemän syd
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 1

Jobbnummer
4458453

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tjänstemän syd

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tjänstemän syd: