Konsultansvarig på Proffice!

Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Båstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Båstad, Laholm, Ängelholm, Halmstad, Bräcke eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Båstad, Laholm, Ängelholm, Halmstad, Bräcke eller i hela Sverige

Proffice är det specialiserade bemanningsföretaget med över 10 000 medarbetare i Norden. Vi verkar inom personaluthyrning, rekrytering och omställning. Profficeaktien är noterad på Nasdaq OMX Nordic Exchange, Small Cap. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag. Se vidare www.proffice.com
Är du vår nya kollega?
Hos Proffice blir du en del av ett positivt gäng med stort engagemang i arbetet. Vi är ett företag som har starka och tydliga värderingar - Driv, Mod, Närhet och Handlingsfrihet är våra ledstjärnor
Du har personalansvar för våra konsulter och ansvar för att våra kunder är mer än nöjda med vårt och våra konsulters arbete. Du arbetar aktivt med försäljning på marknaden genom att vårda kundrelationer. Du vill utveckla vårt erbjudande och finna effektiva och lönsamma lösningar för kunden.
I personalansvaret ingår bland annat rekrytering, lönesättning, schemaläggningar/bokning, utveckling, löpande personaladministration m.m. Du har kundansvar för våra köpande kunder och arbetar aktivt med att öka kundnöjdheten och nöjdheten hos våra konsulter detta sker genom hög närvaro ute hos våra kunder och konsulter. I din roll som konsultansvarig ingår budget & resultatansvar. Du ansvarar för försäljning mot såväl befintliga som nya kunder.
Du har ansvar för att erbjuda rätt kompetens i rätt tid till våra kunder. Du ansvarar även för försäljningsprocessen samt planerar och bearbetar marknaden och skapar nya affärer. Du tar initiativ till kundkontakter för att skapa försäljning genom besök, telefon etc. Du förstår vikten av att Proffice tillsammans med kunden blir framgångsrika och lönsamma. I arbetet ingår prissättning, kundavtal och produktkännedom.
Du kommer att arbeta med konsulter inom tjänstemannaavtalet.
Till denna tjänst söker vi dig som vill kombinera affärsmannaskap med ledarskapsrollen.
Du har eftergymnasial utbildning och 2-6 års yrkeslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av personalledning. Meriterande är erfarenhet av försäljning.
För denna tjänst väger din personlighet tungt. Som person måste du ha förmåga att skapa en förtroendefull relation till medarbetare och kunder. Du har även mod och beslutsamhet att våga ta i svåra frågor och lösa dem på ett konstruktivt sätt. Du är tävlingsinriktad och trivs i förhandlingssituationer. Du drivs av affärer och resultat och är van vid högt tempo. Du vet hur man skriver avtal och förstår konsekvenserna av vad som regleras i ett affärsavtal. Hög marknadsnärvaro är en förutsättning för att lyckas. Du har förmåga att entusiasmera, coacha och din drivkraft ligger i att skapa relationer, affärsmässighet och hög kvalité. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och är van att ta fram och hålla presentationer.
Du ska ha god kännedom om Eskilstunamarknaden och vi vill att du bor i Eskilstuna/Strängäs.
Låter detta som något för dig? Skicka då in din ansökan på www.proffice.se. Sök tjänsten snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan! Eventuella frågor besvaras av Annelie Attered.

Publiceringsdatum
2010-07-09

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-08-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Attered, Annelie

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
693843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: