Konsult till vår Service Desk i Ludvika
Loxodonta / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Loxodonta i Ospecificerad arbetsort Loxodonta grundades 1985 och är ett växande tjänsteföretag i IT-branschen. Vi levererar både tjänster och hårdvara till företag runt om i landet. Loxodonta är partner till flera av de större tillverkarnai IT-branschen. Vi är verksamma i Dalarna, Oxelösund, Stockholm och Luleå. Vårt huvudkontor ligger i Ludvika och vi är idagtotalt 91anställda.
Presentation
Loxodontas vision är att vara det naturliga valet av IT-partner. Vi har idag en bra blandning av mindre och medelstora företag där vi verkar som en extern IT-avdelning. Vi är en tjänsteleverantör som erbjuder allt från komplicerade lösningar inom infrastruktur, såsom uppbyggnad av hela nätverk, serverlösningar, telefoni, print och dokumenthantering samt molntjänster, till övertagande av det totala IT-ansvaret. För oss är kvalitet, utveckling och långsiktighet en viktig del av vårt dagliga arbete.
K U L
Vi erbjuder
Du kommer att trivas hos ossom du är kundfokuserad och brinner för service och vill ha möjlighet till utveckling i en framgångsrik teamorienterad organisation där du tillsammans med kompetenta kollegor strävar efter att uppnå bästa resultat och skapa värde.Vår värdegrund K U L är viktig för oss och vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste resurs och därför arbetar vi för att vara den bästa arbetsgivaren och på så sätt få behålla de bästa medarbetarna.
Kvalitet - Utveckling - Långsiktighet!
Som tekniker i vår Service Desk kommer du att ha en central roll i vår hantering av kundsupportärenden. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara inkommande supportärenden och lösa dessa som är relaterade till våra kunders IT-infrastruktur. Till din hjälp finns ett helpdesksystem samt ett antal erfarna och kompetenta kollegor.
Du bör ha god teknisk kunskap, vara flexibel och ha intresse att lära nytt. Du är positiv, utåtriktad, nyfiken och en drivande person som vill vara med och utveckla vår Servicedesk. Kundnöjdhet betyder allt för oss därför ska du kunna geoöverträffad servicegenom att ha förmåga att identifiera kundens problem och hitta den bästa lösningen.
Publiceringsdatum2019-02-08KvalifikationerFör att bli framgångsrik i din befattning bör du:
• Ha grundläggande teknisk kunskap
• Ha relevant arbetslivserfarenhet eller utbildning
• Ha lätt att kommunicera
• Ha god samarbetsförmåga
• Ha goda färdigheter i såväl talad som skriven svenska och engelska
B-körkort är ett krav.
Anställningens omfattning
Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid
Placeringsort: Ludvika
Tillträde: Enligt överenskommelse
Din ansökan
Sista ansökningsdatum är 31 mars 2019.
Vi arbetar med en löpande urvalsprocess vilket innebära att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Så tveka inte, skicka in din ansökan redan idag genom att klicka på länken nedan.
Frågor om tjänsten besvaras av Fredrik Fritzon 0240-104 00 eller läs mer på
www.loxodonta.se (
http://www.loxodonta.se)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCamilla Schollin
camilla.schollin@loxodonta.seFöretagLoxodonta
AdressLoxodonta
Eriksgatan 1
77131 Ludvika
KontorsadressEriksgatan 1, Ludvika
Jobbnummer 4602430
Observera att sista ansökningsdag har passerat.