Konsult personalsystem; lön och tid
Malapaq / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malapaq i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige MALAPAQ är ett konsultföretag inom HRM som har specialiserat sig på rekrytering av löneadministratörer, systemförvaltare och lönechefer. Vi är också störst inom denna nisch inom Stockholmsområdet.
Vi har en CV databas med över 500 kandidater inom Stor Stockholm. Vår leveransgaranti innebär att vi fakturerar endast om företaget anställer en kandidat som vi föreslagit. Vi levererar kandidatinformationen till kunden inom ett par dagar efter att kunden och vi kommit överens om en kravspecifikation.
Vi söker just nu för en konsult lön och tid.
I dina arbetsuppgifter ingår att arbeta med införande och installation av lönesystem och tidssystem hos kunder. Främst funktionella införanden.
Du är en självgående och har lätt att arbeta i lag. Du har flera års erfarenhet av personaladministrativt arbete och har förmågan att översätta kollektivavtal och företagsspecifika villkor till styrningar i personalsystem.
Du har erfarenhet av att testa och kontrollera systeminställningar.
Kvalifikationer: gärna erfarenhet av systemförvaltning av lön och tid. Goda kunskaper i de regelverk som gäller inom området lön och tid. Konsultativt arbetssätt. God stresstålighet och förmåga att leverera.
Arbetstid: Heltid.
Månadslön.
Publiceringsdatum2009-11-12KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Fast månadslön.
Så ansöker duVi tar emot ansökan enbart via e-post.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kia.myllykoski@bahnhof.seFöretagMALAPAQ
AdressMALAPAQ
Rorgängargatan 12
12070 STOCKHOLM
KontorsadressRorgängargatan 12
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08- 7830146
E-postadress:
kia.myllykoski@bahnhof.se Jobbnummer 536066
Observera att sista ansökningsdag har passerat.