Konsult inom leverantörsreskontra

SJR AB Konsultverksamheten / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR AB Konsultverksamheten i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans.
Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö
och Göteborg.
Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är
noterat på First North-listan.
Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
SJR söker för kunds räkning en konsult inom leverantörsreskontra. Vår kund är ett Svenskt medicintekniskt bolag som är beläget i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2009-04-16

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta på bolagets svenska ekonomiavdelning. Dina arbetsuppgifter omfattar leverantörsreskontra inkluderande fakturascanning, matchning mot inköpsordrar, betalningar och avstämningar.
Ditt främsta ansvarsområde innebär att sköta scanningen av inkomna fakturor och säkerställa flödet fram till betalning och arkivering. Utöver detta kommer du agera back-up på kundreskontran vilket
innebär registrering av inbetalningar, betalningspåminnelser och kravhantering. Arbetet sker i ekonomisystemet Movex samt MS Excel
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har lägst ekonomisk gymnasieutbildning samt 3-5 års erfarenhet av reskontraarbete på ett stort företag. Det är av vikt att du tidigare har arbetat med fakturascanning och förstår
flödet. Goda kunskaper i MS Office, främst Excel samt Engelska förutsätts. Du arbetar självständigt under ansvar och håller deadlines, du är snabb, effektiv och kan prioritera.

Övrig information
Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast då urval och intervjuer sker löpande. Observera att ansökningar endast tas emot via e-post. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-05-16
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Hendrik Dahlgren, +46 8-407 55 03, +46 70-4715903

Företag
SJR AB Konsultverksamheten

Adress
SJR AB Konsultverksamheten
Box 7420
10391 STOCKHOLM

Jobbnummer
434885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR AB Konsultverksamheten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR AB Konsultverksamheten: