Konsult informationshantering / GIS

Golder Associates AB - Stockholmskontoret / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Golder Associates AB - Stockholmskontoret i Stockholm, Oskarshamn eller i hela Sverige

Med placering i Stockholm söker vi nu en person till vårt affärsområde Information Management (IM). IM arbetar i informationskedjans alla led - från datainsamling via analys till presentation. Vi arbetar bl. a. med databaser, webb och GIS. Vi som arbetar inom IM är innovativa, stresståliga, flexibla problemlösare som älskar utmaningar. Vi driver både egna projekt och arbetar inom geo- och miljöprojekt. Vårt globala samarbete mellan våra kontor ger oss möjlighet att arbeta över nationsgränserna.
Vi tror att du:
• Har naturvetenskaplig utbildning
• Goda kunskaper om databaser, GIS och webb.
• Har flera års relevant arbetslivserfarenhet
• Tycker om att arbeta flexibelt och lösningsorienterat
• Tycker om att arbeta i team
• Har en god administrativ förmåga
• Har goda kunskaper i svenska och engelska
Tillträde: Enligt ö.k.
Lön: Enligt ö.k.

Publiceringsdatum
2010-10-20

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-10-31
Märk din ansökan med "Konsult IM"
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobba@golder.se

Kontakt
Jenny Zaar, Affärsområdeschef, 08-50630600, jenny_zaar@golder.se

Företag
Golder Associates AB - Stockholmskontoret

Adress
Golder Associates AB - Stockholmskontoret
Box 20127
10460 Stockholm

Kontorsadress
Kapellgränd 7
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-506 306 00
Faxnummer: 08-50630601
E-postadress: jobba@golder.se

Jobbnummer
758632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Golder Associates AB - Stockholmskontoret

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Golder Associates AB - Stockholmskontoret: