Konferensansvarig till Life City i Hagastaden!
Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Täby eller i
hela Sverige Om tjänstenI Hagastaden har konferenscentret Life City tagit plats sedan slutet på 2021. Life City är en attraktiv mötesplats som har blivit det självklara valet för alla som är verksamma i området - vi anordnar konferenser, evenemang och tillhandahåller även receptionstjänster för företagen i huset. Vi söker nu vår nästa stjärna som blir del av ett fantastiskt serviceteam i rollen som konferensansvarig och skapar mötesmagi! Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar i Life Citys fina lokaler, tillsammans med ett glatt team om tre personer med olika ansvarsområden.
I din roll ingår bland annat:
Ta emot besökare och konferensgäster
Ansvara för planering och genomförande av konferenser
Hantera bokningssystem
Ta emot beställningar, luncher, frukostar, blombuketter etc
Göra och hämta beställningar
Ansvara för visningar
Avstämningsmöten med leverantörer
Vid behov stötta upp konferensvärdinnan med ommöblering, framdukning och andra praktiska uppgifter
Stötta Head of Service vid större event
Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med andra människor och kommer vara en viktig delav en förstklassig serviceupplevelse. Du är prestigelös och älskar att arbeta högt och lågt. För att passa i rollen tror vi att du är en person som alltid sätter kunden först samt är välkomnande och optimistisk. Du är strukturerad och trivs med att ha en ansvarsroll, är initiativtagande och utveckling är din drivkraft. Du ser lösningar där problem uppstår, är noggrann samt har skinn på näsan. Att tänka både servicefokuserat och affärsmässigt är en självklarhet för dig och en förutsättning för att göra succé i denna roll.
Publiceringsdatum2024-05-07Kvalifikationer Har erfarenhet av servicejobb sedan tidigare
God erfarenhet av Office-paketet
Viss administrativ vana
Gymnasieexamen
Flytande svenska och mycket god engelska
Om anställningenAnställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Tjänsten är på heltid och arbetstider är måndag till fredag kontorstider men anpassas efter verksamheten. Tillträde för tjänsten är i slutet på maj eller enligt överenskommelse.
Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...Vännerna på Middlepoint!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Middlepoint AB (org.nr 556789-6864),
http://middlepoint.se/ Arbetsplats Middlepoint
Jobbnummer 8663263
Observera att sista ansökningsdag har passerat.