Konferensansvarig

Mornington Hotel Bromma AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-08-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Konferensansvarig" (publicerad 2023-04-24) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mornington Hotel Bromma AB i Stockholm

Till vår Konferensavdelning i Bromma söker vi nu en bokare och planerare med intresse för försäljning

I Stockholms gamla Kexfabrik hittar du vårt Brommahotell - Stockholms första affärssporthotell där du kan leva ett aktivt liv även på resande fot. Med perfekt läge mellan city och naturen finns här allt en hisstur bort. En Health Club som bara den är värd ett besök och en restaurang som för tankarna till vilken storstad som helst. Hotellets rum, lägenheter, konferens, restaurang, Health club och olika utrymmen, är alla arkitektritade och väldesignade med moderna, hållbara material som håller hög kvalitet med en ombonad och fräsch känsla. Att förlägga en utbildning här under en eller flera dagar är inte ovanligt och vi har många återkommande konferensgäster.

Vi söker nu den som vill anta utmaningen att fortsätta utveckla vår konferensverksamhet. Vårt mål på våra hotell är att ge den bästa upplevelsen för våra gäster med fokus på service, detaljer och utbud av högsta kvalitet i en härlig "hemma hos" -miljö som andas kvalitet och lekfullhet. Med lika stort fokus på träning och aktivitet som på mat och dryck.

Personalen är en av våra viktigaste parametrar för att lyckas och vi försöker göra allt vi kan för att du ska trivas hos oss. För oss är det en självklarhet att ha kollektivavtal och vi är därför medlemmar i Visita. Bokningstjänsten faller under kollektivavtalet HRF.

Publiceringsdatum
2022-08-11

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för alla inkommande konferensförfrågningar (telefon, mail, hemsida, bokningskanaler) samt aktivitets/träningshelger samt planera och kvalitetssäkra både på plats och efter avresa. Du kommer ansvara för allt kring förfrågan, planering, mottagande samt uppföljning

Kvalifikationer
Vi söker dig som älskar serviceyrket. Du behöver ha erfarenhet och/eller relevant utbildning inom området samt god datavana

Du behöver kunna arbeta självständigt och kunna koordinera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du är effektiv, flexibel och van vid ett högt tempo. Du har stor känsla för service och tar egna initiativ. Är säljande och brinner för att gästen skall vara i fokus.

För att trivas i rollen behöver du trivas med mycket kundkontakt och ha ett utpräglat sinne för försäljning. Du behöver vara socialt begåvad och vara en utpräglad relationsbyggare. Här arbetar vi ofta över avdelningsgränserna vilket gör att andra arbetsuppgifter ibland förekommer. Arbetet sker ibland även på kvällar och helger, allt beroende på våra gäster.

Anställningsvillkor
Tjänsten är en tillsvidareanställning med lön och tillträde enligt överenskommelse.
Välkommen med att visa ditt intresse till oss senast den 31 augusti.

Har du frågor, är du varmt välkommen att kontakta:

Karolina Engström, Assisterande Platschef
karolina.engstrom@mornington.se
070-0840537

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Mornington Hotel Bromma AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mornington Hotel Bromma AB (org.nr 556404-2959)

Arbetsplats
Mornington

Jobbnummer
6876695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mornington Hotel Bromma AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mornington Hotel Bromma AB: