Koncept söker ekonomiassistent på deltid
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Koncept är ett unikt företag med kunder och uppdrag världen över. Med bas i centrala Stockholm arbetar 32 medarbetare inom arkitektur, design och konceptutveckling. Kunderna återfinns inom Hotell, Retail och Kontor. Koncepts framgång bygger på att ständigt sträva efter att utveckla nya miljöer som skapar värde och konkurrensfördelar för kunderna, se gärna
www.koncept.se . Inhouse söker nu för Koncept Stockholm en ekonomiassistent på deltid ca 24-30 timmar/vecka
Publiceringsdatum2009-11-26Dina arbetsuppgifterVi erbjuder dig ett roligt och omväxlande arbete som ekonomiassistent. Rollen som ekonomiassistent utgör, tillsammans med ekonomichefen, företagets ekonomiavdelning. Du kommer att sköta leverantörs- och kundreskontra, hjälpa till med löpande bokföring och avstämningar, samt vara behjälplig vid bokslut. Du kommer även att arbeta med andra administrativa uppgifter såsom avtalshantering av projekt, kontroll och avstämning av tidrapportering samt reseräkningar. Du kommer att ge löpande service till företagets projektledare, ha kontakt med leverantörer och till viss del kunder.
Bakgrund
Vi ser att du har arbetat minst 3 år som ekonomiassistent. Du är en van användare av Officepaketet, i synnerhet i Excel. Då man arbetar i projekt är det nödvändigt att du har erfarenhet från tjänsteproducerande företag. Du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och kan hantera ett högt arbetstempo. Det är en fördel om du har arbetat med Visma XOR och/eller projektredovisningssystemet Fairway och att du behärskar engelska väl, både skriftligt och muntligt.
Personlighet
Det är viktigt att du är noggrann och tycker om ordning och reda. Du är van att ta eget ansvar och vill utvecklas inom ekonomi. Du är prestigelös och har lätt för att samarbeta. Du har en hög känsla för service och är duktig på att prioritera.
Övrig informationTjänsten är en inhyrning ca 24 - 30 timmar/ vecka, med början så snart som möjligt, och uppehåll under julhelgerna. Kontoret är beläget i trivsamma lokaler nära Stureplan i Stockholm. Om du tycker att det låter intressant, så skicka in din ansökan i form av CV och personligt brev så snart som möjligt via annonsen på vår hemsida
www.inhouse.se dock senast 13 december. Intervjuer kommer att ske löpande.
Vill du veta mer?
Kontakt: Josephine Ivstam tfn 5222 3309,
josephine.ivstam@inhouse.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
KontaktJosephine Ivstam, rekryteringskonsult, 5222 3309,
josephine.ivstam@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress:
info@inhouse.se Jobbnummer 543764
Observera att sista ansökningsdag har passerat.