Kompetent VD-assistent för omgående uppdrag

Kontorsfixarna Väst AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Väst AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Kungsbacka, Kungälv eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-09-24

Om tjänsten
Har du en bred erfarenhet av administrativa sysslor? Tycker om när det sker snabba förändringar och du får ta mycket ansvar? Trivs du även i ett snabbt arbetstempo där en hög integritet är önskvärt? Då har vi tjänsten för dig!

Om företaget
Kontorsfixarna är en erfaren HR-partner som har varit med att etablera bemannings- och rekryteringsbranschen i Sverige. Vi har drivits framåt av samma entreprenörsanda i över 25 år och många av våra kunder har varit med oss under hela denna resa. Med vår breda erfarenhet, våra flexibla lösningar och vårt stora nätverk kan vi lösa alla typer av personalbehov. Varje dag bidrar våra drygt 500 duktiga resurskonsulter till framgångarna för våra kundföretag. Vi hyr ut personal på alla nivåer för både kortare och längre uppdrag.

Just nu söker vi efter en VD-assistent med placering hos en av våra kunder i Mölndal, ett företag som har över 30 års erfarenhet inom sin bransch.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter innefattar:
• Att vara Koncernchefens och vice koncernchefens högra hand
• Hantera inkommande samtal
• Protokollföring
• Resebokningar
• Producera presentations- och informationsmaterial
• Sammanställa rapporter och underlag till bokslut samt årsberättelser
• Kalenderbokningar, skicka kallelser och agendor
• Vara teknisk support vid möten
• Ta hand om internationella kundkontakter
• Allmänna administrativa sysslor
• Allmänna assistentsysslor

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och Outlook samt att du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. B-körkort är ett måste. Önskvärt är även att du goda kunskaper i att skapa presentationsmaterial i exempel Powerpoint och har goda franskakunskaper.

Som person förstår du vikten av en hög integritet. Du har en mycket hög servicenivå, är väldigt strukturerad och är van vid att samarbeta med högre chefer. Du behöver hålla en hög noggrannhet i ditt arbete, kunna arbeta självständigt och ha en god förmåga att prioritera och arbeta proaktivt.

Tjänsten är ett föräldravikariat på 18 månader med start under oktober/november. Du kommer att vara anställd hos Kontorsfixarna, men uthyrd till vår kund.

Övrig information
Låter det som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då vår rekryteringsprocess pågår även under ansökningstiden. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1668
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Bäckhage 031-711 98 00

Företag
Kontorsfixarna Väst AB

Adress
Kontorsfixarna Väst AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2008616

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Väst AB: