Kompetent Administratör med Excel i meritlistan!

Svensk Säkerhetstjänst AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svensk Säkerhetstjänst AB i Stockholm, Jönköping, Borås, Göteborg, Helsingborg eller i hela Sverige

SST söker en kompetent administratör (spindel i nätet) till sitt Telemarketingkontor på Kungsgatan.
Vi söker nu dig som inte är rädd för att ta i där det behövs.
Du är Driven och har mycket god datorvana samt en servicekänsla utöver det vanliga. Vi lovar att du kommer att älska utmaningen!
Samt erfaren Excel användare (ett krav att man kan använda Excel i dagsläget för att göra sina egna tabeller o.s.v.) och van användare av Microsofts Office produkter som Word och PowerPoint. .
Du är intresserad av försäljning, rekrytering, administration.

Publiceringsdatum
2010-09-08

Dina arbetsuppgifter
Din roll är att arbeta som administratör assistent samt till viss del även inta rollen som säljsupport till vår TM-avdelning.
Du kommer att ha en del administrativa arbetsuppgifter som bland annat renskrivning av säljlistor, registrering av försäljning och samt statistik.
Du kommer att ha ansvar för kundlistfördelning, rensning och sortering genom datorerna till säljarna.
Du är sifferkunnig, du är snabb och det är ett av de viktigaste verktygen du har med dig!
Du ska vara snabb på att registrera via tangentbord.
Vi ser att du är mycket uppmärksam och initiativrik.
Så du kan identifiera de rutiner som bör ändras på och skapa nya.
Då tjänsten inte finns i dagsläget så bygger du upp den själv
Avdelningen växer och förändas, vilket innebär att din utveckling ligger i dina egna händer
Arbetsprov kan ske vid intervju.
Vem är du?
Som person är du driven och engagerad samt brinner för att ge god service. Att vara pedant är en självklarhet för dig och du kan arbeta både högt och lågt. Du är heller inte rädd för att prata i telefon eller svara på frågor från kunder eller säljarna samt arbetssökande.
Vi tror att du har gymnasieexamen. Vi ser dessutom att du är ganska ny i yrkeslivet.
Vi letar efter dig som:
Har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter.
Älskar att ge service
Snabbt tar in hela bilden
Är strukturerad och mycket noggrann
Kan jobba med schemalagda arbetstider
Du kan börja med deltid, 60-70 % finns även chans till heltid till rätt person.
SST företagsprofil
Svensk Säkerhetstjänst är ett familjeföretag som startades 1956. Våra produkter och tjänster som vi säljer idag är nyckelbrickor och spärrtjänst.
För mer information om företaget samt vår tjänst besök gärna vår hemsida http://www.sst.se
Om dessa påståenden stämmer in på dig så skicka in din CV till rita@sst.se
Bifoga gärna ett foto av dig själv.
Vi är ett Tobaksfritt kontor. Vi tror på (Non Smoking Generation)
Vi på Svensk Säkerhetstjänst (SST) sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm (vid Hötorget)

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Deltid enligt överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-19
Försäljningschef
Rita Spiik
Kungsgatan 56
111 22 Stockholm
Ange följande referens när du ansöker: kontor
Ansökan kan skickas till e-postadress: tm56@sst.se

Företag
Svensk Säkerhetstjänst AB

Adress
Svensk Säkerhetstjänst AB
11122 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 56
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7005601
E-postadress: rita@sst.se

Jobbnummer
727814

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svensk Säkerhetstjänst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svensk Säkerhetstjänst AB: