Kommunvägledare/systemförvaltare
Hylte kommun / Receptionistjobb / Hylte
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Hylte,
Värnamo,
Alvesta,
Ljungby,
Växjö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hylte kommun i Hylte Hylte - en del av världen
Hylte ingår i en större region som kännetecknas av stabilitet och framtidstro, nära till resten av Sverige och Europa. I Hylte finns ett gynnsamt klimat för utveckling av näringslivet. Här finns goda boendemiljöer med närhet till rik rekreation och ett engagerat föreningsliv. Hylte kommun ligger vackert inbäddat på den halländska landsbygden. Goda kommunikationer med tåg, buss och bil underlättar pendling. Som arbetsgivare vill vi i Hylte kommun skapa en vänlig och utvecklande arbetsplats där vi tar vara på dina unika kvaliteter. För oss är det viktigt att arbeta med friskvård för att du ska få en bra arbetsmiljö med ett gott arbetsklimat. Genom vår personalförening får du chansen att delta i olika aktiviteter inom både kultur och friluftsliv. Är du en av oss?
Är du serviceinriktad, kommunikativ, lösningsfokuserad och tekniskt intresserad? Gillar du att vara med när det händer?
Hylte kommun startar nu arbetet med att införa ett Kontaktcenter i kommunhuset. Syftet är att öka tillgängligheten, förbättra bemötandet och ge bästa tänkbara service till kommunens medborgare, företag och andra besökare. Kontaktcentret fungerar som en väg in för alla ärenden som hanteras i kommunen och ska kunna besvara en stor del av de frågor som dagligen kommer till kommunen.
Publiceringsdatum2015-02-12Dina arbetsuppgifterI dina arbetsuppgifter ingår att ta aktiv del i uppbyggnaden av vårt kontaktcenter. Som ansvarig för telefoni och övriga tekniska stödsystem har du en central roll. Ditt första uppdrag blir att tillsammans med projektgruppen för kontaktcentret införa ett nytt telefonisystem.
I ansvaret för systemen ligger även att utbilda användarna, driva och utveckla vår telefoni.
En viktig roll är också att utveckla och kvalitetssäkra kontaktcentrets bemötande och servicenivå.
I kommunens LEAN-arbete förväntas du ta aktiv del i effektiviseringen av processer och implementering av nya processer och rutiner.
Sist men inte minst kommer du i din roll som kommunvägledare att ta självklar del i kontaktcentrets dagliga arbete med att ta emot besökare, svara i telefon etc.
KvalifikationerVi söker dig som är en lugn, positiv och utåtriktad person som har en lämplig högskoleutbildning inom området eller motsvarande som är relevant för tjänsten och som tillsammans med din arbetslivserfarenhet kan ses som en tillgång för uppdraget.
Du ska tidigare ha arbetat administrativt och ha ett stort intresse för IT, webb och tekniska frågor. Du är ansvarstagande och noggrann men också driven och självgående. För uppdraget krävs också stor flexibilitet, lyhördhet, mycket god samarbetsförmåga och en genuin servicekänsla.
Du är van att arbeta strukturerat, analytiskt och målfokuserat och är en god kommunikatör både i tal och i skrift.
Du ska inte vara främmande för att i ett senare skede ta på dig en samordnarroll som kan omfatta vissa arbetsledande uppgifter.
Vid tillsättningen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och cv.
Anställningsform/Varaktighet
Tillsvidare
Omfattning
Heltid
ErsättningIndividuell lönesättning
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse
Sista ansökningsdag
2015-02-27
Upplysningar
Susanne Mared, Informations- och kanslichef. Tfn: 0345-180 03
Niclas Hagel, Projektledare E-förvaltning. Tfn: 0345-184 08
Bodil Carlsson, Telefonist/Receptionist. Tfn: 0345-180 01
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-27
Ange följande referens när du ansöker: Hylte:2015:13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Mared, Kontorschef
susanne.mared@hylte.seFöretagHylte Kommun
AdressHylte Kommun
Storgatan 8
31480 Hyltebruk
Kontorsadressse hemsida
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2164836
Observera att sista ansökningsdag har passerat.