Kommunikatör till Timrå
L&S Assistans / Administratörsjobb / Timrå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Timrå,
Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos L&S Assistans i Timrå,
Umeå,
Örebro,
Piteå eller i
hela Sverige L&S Assistans är, tack vare våra kunder/brukare, ett kraftigt växande företag inom personlig assistans. Vi bildades 2011 och har idag kontor i Gällivare, Umeå, Timrå, Stockholm och Örebro.
Vi eftersträvar att vara ett föredöme i branschen och är ett av få företag som arbetar med ekonomisk transparens gentemot våra kunder/brukare. Detta innebär att kunderna/brukarna kan följa exakt hur deras pengar förvaltas, och därmed kan påverka assistenternas löner likväl som hur pengarna i övrigt används. Vi värdesätter personal och kunder precis lika högt, och genomför såväl utbildningar som mängder av aktiviteter. Läs mer om L&S Assistans samt hur vinster återinvesteras på;
www.lsgruppen.seL&S Assistans anser att de anställda är lika viktiga för företaget som kunden. Värdegrunder som delaktighet och hållbarhet innebär att alla anställda har möjlighet att påverka och ständigt utveckla företagets kvalitets- och förbättringsarbete. Beslutsvägarna är dessutom mycket korta då ägarna själva är operativt deltagande i den dagliga verksamheten.
Nu söker vi kommunikatörer till våra kontor i Timrå resp. Örebro. Distrikten kommer därav att vara Mellan- resp. Södra Sverige.
Publiceringsdatum2014-12-23Dina arbetsuppgifterSom kommunikatör på L&S Assistans är din huvuduppgift att informera och kontraktera potentiella kunder. Som kommunikatör förväntas du att informera kommuner, intresseföreningar och andra verksamheter om företagets tjänster. I rollen behöver du vara ständigt uppdaterad och ha kunskap om förändringar inom gällande lagstiftning samt eventuella förändringar i branschen.
Kvalifikationer• Arbetat självständigt med relationsskapande försäljning i minst 3 år
• Erfarenhet av att arbeta i en miljö där det krävts stor kunskap för att förstå andra människors individuella behov
• Har du personlig koppling alternativt arbetat med funktionsnedsättning är detta ett plus
• Vana av att arbeta mot budget och uppsatta mål
Vi söker dig som vill arbeta utifrån våra värderingar samt med stort engagemang. Du ska ha lätt för att skapa kontakter, är som person utåtriktad och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. För att kunna sälja våra tjänster krävs det att du är professionell och har förmågan att uppfatta kundens behov.
Arbetet kräver också att du har ett välplanerat arbetssätt med god framförhållning, och tar de initiativ som krävs för att uppnå resultat och gemensamt uppsatta mål. Du är serviceinriktad, har ett stort eget driv, samt ett långsiktigt tänk i din försäljning.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett expansivt tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Är du en person som har rätt erfarenhet, vill kunna påverka din lön, passar in på ovan kriterier och delar L&S Assistans värdegrunder bör du söka den här tjänsten! Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning på 6 mån, med start enligt överenskommelse. Vi tillhandahåller tjänstebil, om så önskas.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning 6 mån.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
per.lundkvist@lsgruppen.seKontaktBedros Sakaytan 070-454 69 43, ägare
bedros.sakayan@lsgruppen.sePer Lundkvist, 070-619 00 18, ägare
per.lundkvist@lsgruppen.sePer Lundgren, 070 619 00 18
per.lundkvist@lsgruppen.seFöretagL&S Assistans
AdressL&S Assistans
Umestan, Hus 33
90347 UMEÅ
KontorsadressUmestan Företagspark Hus 33
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 090-128800
E-postadress:
per.lundkvist@lsgruppen.se Jobbnummer 2112639
Observera att sista ansökningsdag har passerat.