Kommunikatör på deltid till Stockholm
Randstad Sweden Group AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Kommunikatör på deltid till Stockholm
Vi söker nu en kommunikatör på deltid (30 timmar i veckan) till en myndighet i Stockholm. Myndigheten är en av Sveriges största och viktigaste myndigheter, och statens fortsatta satsningsområde. Här kommer du arbeta med att utforma informationsmaterial och framställa tryckoriginal. För tjänsten behöver du ha minst 3 års erfarenhet av liknande arbete, arbetat utifrån en grafisk manual samt ha mycket goda kunskaper i Adobe Creative Suite. Vi vill även att du arbetat i både Mac- och PC-miljö. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!
Omfattning
Deltid, 30 timmar i veckan. Preliminär start 2 maj 2019 med uppdragslängd till och med 31 oktober 2019. Med uppehåll i juli månad.
Publiceringsdatum2019-04-11Dina arbetsuppgifterHär kommer arbeta på en stor och spännande myndighet, där ditt arbete är av stor vikt för verksamheten. Du kommer arbeta med att utforma informationsmaterial exempelvis annonser, affischer och foldrar. Du kommer även att framställa tryckorginal. I Tjänsten kommer du arbeta i Adobe Creative Suite, med redigeringsverktygen InDesign, Photoshop och Illustrator.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Utforma informationsmaterial och framställa tryckorginal.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
KvalifikationerHär behöver du:
• Minst 3års erfarenhet av grafisk formgivning och av att utforma informationsmaterial, ex. annonser, affischer, foldrar.
• Erfarenhet av att framställa tryckfärdiga original samt arbeta utifrån en grafisk manual.
• Goda kunskaper i MS-Office samt mycket goda kunskaper i Adobe Creative Suite med redigeringsverktygen InDesign, Photoshop, Illustrator.
• Erfarenhet av att arbeta både Mac- och PC-miljö.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.
Sista dag att ansöka är 2019-04-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Sofia Wänblad,
sofia.wanblad@randstad.se [ mailto:
sofia.wanblad@randstad.se ]
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-15
Ange följande referens när du ansöker: 201213403
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Wänblad
sofia.wanblad@randstad.seFöretagRandstad Sweden Group AB
AdressRandstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
11156 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 11156 STOCKHOLM
Jobbnummer 4728023
Observera att sista ansökningsdag har passerat.