Kommunikativ VD-assistent sökes!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du ha en tjänst där du får användning både för din goda känsla för service såväl som din ordningsamma sida? Vi på Adecco Office & HR ger dig nu en möjlighet att kombinera dessa i en spännande tjänst som VD-assistent!

Hur ser din arbetsdag som VD-assistent ut?
Som VD-assistent kommer du att ha en viktig roll som företagets ansikte utåt och ansvara för olika administrativa uppgifter. Ditt arbete kommer bl a innebär mötesadministration för styrelse och ledningsgrupp, protokollskrivning och att förbereda underlag och rapporteringar. Vidare kommer du att arbeta med telefonpassning, posthantering och diverse bokningar. I rollen som VD-assistent kommer du även att stötta HR-avdelningen med vissa administrativa arbeten, främst inom löneområdet.

Arbetet är på heltid med start 1 april och beräknas pågå tom sista mars 2014. Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och uthyrd till ett av våra kundföretag som är beläget i centrala Göteborg.

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av administrativt arbete eller av liknande arbetsuppgifter kommer snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat som VD-assistent eller motsvarande och har erfarenhet av arbete i ledningsgrupp kommer du att känna dig trygg i din nya roll. Har du dessutom en god förmåga att uttrycka dig i såväl tal och skrift på både svenska och engelska, samt en god datorvana och kunskaper i Officepaketet kommer du att passa perfekt!

Är du en social och utåtriktad person som har en god kommunikativ förmåga så är detta tjänsten för dig! Din goda förmåga att skapa relationer och att arbeta strukturerat och effektivt kommer att göra att du når framgång. Vidare är du flexibel och serviceinriktad. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Frida Johansson på tel: 031 - 725 45 39 eller frida.johansson@adecco.se

 Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-02-12

Arbetstider och omfattning
Heltid/ 2014.03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson 031 - 725 45 39 frida.johansson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
10224 Göteborg

Jobbnummer
1465387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: