Kommunikativ orderläggningsassistent sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet från affärssystemet Maconomy och trivs i en administrativ roll med inslag av kundkontakter? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och ta nya steg!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som orderläggningsassistent kommer du att registrera och administrera orders och beställningsunderlag från säljare mot leverantörer samt förbereda och sammanställa inför fakturering. Uppdraget är med omgående start och kommer att pågå i 1-3 månader. Arbetets omfattning är i genomsnitt på halvtid, möjlighet till heltid de första veckorna. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8 och 17.
Vem trivs här?
Du som har arbetat i ett par år med liknande arbetsuppgifter inom orderläggning kommer snabbt in i din roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Ett krav är att du tidigare arbetat i affärssystemet Maconomy. Har du dessutom en ekonomiutbildning, på minst gymnasienivå, kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter.
Är du som person kommunikativ, noggrann samt tycker om att arbeta självständigt kommer du att trivas ypperligt i ditt arbete.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att komma direkt till ansökan, klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1439348
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 -725 45 38.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-12-02

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1096664

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: