Kommunikativ och noggrann administratör inom ekonomi sökes till

Bemannia / Ekonomiassistentjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Ekerö, Solna eller i hela Sverige

Är du en stjärna inom ekonomi och administration? Nu söker vi en social och
ansvarsfull Ekonomiadministratör till vår kund som är en statlig aktör inom
utbildning och forskning.

Om uppdraget

Vår kunds uppdrag är att bedriva forskning och utbildning i Sverige och att samverka meddet omgivande samhället. I Sverige står vår kund för den enskilt störstaandelen av den medicinska akademiska forskningen och har det största utbudet avmedicinska utbildningar.

I det här uppdraget kommer du att arbeta självständigt med administrativa arbetsuppgifter
inom ekonomi- och HR-området. Uppdraget är på heltid och förväntas pågå under 6 månader. Vår kund önskar att du kan börja omgående och det finns chans till förlängning om kunden anser att behovet finns.

Publiceringsdatum
2019-02-14

Arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiadministratör kommer du att ge stöd och support till sektionsledningensamt administrera olika typer av ärenden, exempelvis disputationer och avtal. Eftersomatt rollen är bred med många kontaktytor krävs det att du besitter social kompetensoch har en god kommunikations- och samarbetsförmåga. Du kommer också atthantera reseräkningar och utlägg, iordningställa fakturahantering samt skötaekonomirapportering och budgetering. Noggrannhet och ansvarskänsla är därförviktiga egenskaper hos dig. Likaså värdesätter du god service och har ingaproblem att ta egna initiativ. Bokning av möten och lokaler, beställa fika samtiordningställa mötesagendor ingår också i arbetsuppgifterna. Övrigaadministrativa arbetsuppgifter förekommer.

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning eller likvärdigt

• Ett års erfarenhet av administration

• Erfarenhet av arbete inom ekonomi- eller personalområdet

• Goda tal- och skrivkunskaper i engelska

• Goda kunskaper i MS Office, UBW/Agresso samt Primula

• Du ska kunna arbeta självständigt

• Det är meriterande om du tidigare har arbetat på statlig myndighet eller offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Solini linda.solini@bemannia.se

Företag
Bemannia

Adress
Bemannia
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155, Stockholm

Jobbnummer
4614746

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia: