Kommunikativ Innesäljare till Sternhammar i Örebro

AxÖ Consulting AB / Säljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AxÖ Consulting AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Är du en kommunikativ person som drivs av att bygga långsiktiga relationer? Trivs du i en självständig roll med många kontaktytor? Vill du vara med på en spännande utvecklingsresa i ett expansivt företag? Då kanske rollen som Innesäljare till Sternhammar i Örebro är helt rätt för dig?

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Sternhammar

Sternhammar är en svensk importör och tillverkare av fordonsrelaterade komponenter, förbrukningsartiklar och tillbehör.

Företaget grundades 1938 i Örebro och är idag en del av Axel Johnson-koncernen. Vi tillhandahåller ett av branschens bredaste sortiment och fokuserar på att utveckla produkter under våra egna varumärken. Vi är drygt 20 anställda med huvudkontor och lager i Örebro. Sternhammar är den perfekta platsen för dig som vill förverkliga idéer tillsammans med våra kunder. Du kommer till ett arbete i en positiv miljö på ett växande bolag med nya varumärken med kvalitetsfokus och en stabil koncern där det finns möjlighet till personlig utveckling.

Att våra medarbetare vill ta kliv framåt och utvecklas är något vi på Sternhammar gärna uppmuntrar. Det är så vi utvecklas som företag. Axel Johnson International erbjuder en rad olika utbildningar och kurser, från ledarkurser, affärsförståelse och projektledning till dedikerad utbildning i Microsoft-program. Sternhammar budgeterar varje år för att ge alla medarbetare möjlighet till kurser och utbildning inom sitt yrkesområde.

Nu söker vi en innesäljare till huvudkontoret i Örebro. Vi välkomnar dig till en verksamhet som befinner sig i en spännande och intensiv utvecklingsfas!

Om rollen

I rollen som innesäljare kommer du utveckla affären med nya och befintliga kunder och jobba mot en egen budget. Du kommer arbeta med uppsökande försäljning, rådgivning, beställningar, offert- och orderhantering. Du ingår i ett team tillsammans med våra säljare på fältet samt kundtjänst. Det är en viktig roll för vår fortsatta tillväxt och innebär stora utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten är placerad i Örebro och i rollen rapporterar du till försäljningschef.

Din personlighet är viktig för oss

För att lyckas i rollen tror vi att du är duktig på att bygga goda relationer och är bekväm med att kontakta kunder per telefon. Vi tror att du är tekniskt intresserad och har erfarenhet av inne sälj eller kundtjänstarbete. Du är lyhörd, noggrann och strukturerad. Det är ett krav att du kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift samt rör dig obehindrat i Microsoft Office miljö. Vi värdesätter hög social kompetens och god kommunikativ förmåga då arbetet innebär många kontaktytor, både internt och externt. Du trivs med att arbeta i team. Att alltid sätta kunden främst, att bygga hållbara affärer, att vilja prova nya idéer och ta ansvar är värderingar som vi vill att du delar med oss.

Våra kärnvärden

Långsiktighet - Driver hållbar och långsiktig utveckling med syfte att vara en av de ledande aktörerna på vår marknad.

Making things happen - Vi tar initiativ. Levererar det vi lovat.

Being good to work with - Människor, relationer och respekt är centralt i vår organisation. Uppmuntran, kreativitet, passion och glädje gör att vi blir en partner att lita på.

Ansökan och information

Urval sker löpande. Vid frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anneli Wallin, AxÖ Consulting, på telefon 072-398 02 77 eller via mejl anneli.wallin@axoconsulting.se. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Sista ansökningsdag 6 november 2022.

Varmt välkommen med din ansökan!

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2022-10-14

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AxÖ Consulting AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/395".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AxÖ Consulting AB (org.nr 559099-7531)

Arbetsplats
Sternhammar

Kontakt
Anneli Wallin
072-3980277

Jobbnummer
7076433

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AxÖ Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AxÖ Consulting AB: