Kommunikativ Administratör!
Niras Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Niras Sweden AB i Stockholm,
Norrköping,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Vi söker en ny kollega -en kommunikativ administratör med servicekänsla som vill leverera med noggrannhet!
Vilka är NIRAS?
Vi påstår att vi, med vårt breda tjänsteutbud och tillväxtambitioner, är en mycket attraktiv arbetsgivare inom fastighetsbranschen och miljöteknikområdet. Vi påstår också att vi, med kompetenta kollegor och en dynamisk företagsstruktur, leder utvecklingen av och på en spännande tillväxtmarknad. Med vår unika bredd kan vi erbjuda spännande uppdrag och stora utvecklingsmöjligheter. Vi står för långsiktighet och att skapa hållbara värden. Långsiktighet avspeglas i våra kundrelationer, i vår medarbetarkultur och i våra strategiska beslut.
Business Unit CRES
Vi som jobbar inom Hyresgästrådgivning/CRES (Corporate Real Estate Services)leder förändringsprojekt som skapar effektivare lokaler, lägre lokalkostnader och väl genomarbetade och balanserade hyresavtal åt våra kunder. Allt fler företag och myndigheter anlitar NIRAS för ett aktivt och professionellt stöd bland annat avseende lokalstrategier, lokalplanering, hyresförhandlingar och outsourcing av hyreskontrakt. Idag är vi 40 medarbetare inom CRES varav 22 i Stockholm.
Vi söker nu dig som vill arbeta som Administratör.
Ditt uppdrag:
Som avtalsadministratör har du många kontakter, både med kunder och internt. Rollen ställer höga krav på servicekänsla, noggrannhet och ordningssinne, flexibilitet och förmåga att snabbt kunna hantera olika administrativa uppgifter.
Dina arbetsuppgifter innefattar bl a:
Administration av hyresavtal i vårt avtalssystem
Informationssökning i och registrering av hyresavtal
Kvartals- och årsrapporter av avtalsuppgifter
Sammanställning av nyckeltal och statistik
Kundkontakt
Systempresentation vid säljmöten
När tid finns hjälper du till med övrigt administrativt arbete inom vår Business Unit
Publiceringsdatum2011-12-13KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av och tycker om administrativa arbetsuppgifter. För tjänsten tillämpas provanställning, 6 månader. Vi ser gärna att du tidigare kommit i kontakt med hyresavtal. Tjänsten kräver goda kunskaper i Officepaketet.
Du är strukturerad, systematisk och noggrann, har känsla för god service och är van att arbeta självständigt men också i grupp. Vi värdesätter ett stort engagemang och intresse för din roll och ser gärna att du är säljinriktad och affärsmässig.
Vi erbjuder dig
En heltidstjänst, om det passar dig bättre kan vi i stället erbjuda en deltidstjänst om 75 -90%.
Tillträde snarast enligt överenskommelse.
Vi erbjuder dig ett ansvarsfullt och självständigt arbete i ett expansivt och trevligt företag, beläget i ljusa, fräscha lokaler i World Trade Center nära T-Centralen i Stockholm.
Om du har några frågor om tjänstens innehåll är du välkommen att kontakta:
Ulla Jordmark
08-503 844 01
ulla.jordmark@niras.seeller
Helena Hellström Karlsson
08-503 844 43
helena.hellstrom-karlsson@niras.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
TillträdeOmgående
ErsättningFast lön
Så ansöker duVälkommen med din ansökan till
martina.aula@niras.se . Vi ser fram emot din ansökan snarast, dock senast 20 december. Ansökningarna kommer att utvärderas löpande.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
martina.aula@niras.seFöretagNIRAS Sweden AB
AdressNIRAS Sweden AB
11122 STOCKHOLM
KontorsadressKungsbron 1, Hus G
KontaktuppgifterTelefonnummer: 011-264040
Faxnummer: 011-264041
E-postadress:
martina.aula@niras.se Jobbnummer 1104920
Observera att sista ansökningsdag har passerat.