Kommunikativ administratör - Vaxholm

Perido Skills AB / Administratörsjobb / Vaxholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vaxholm, Värmdö, Lidingö, Stockholm, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Vaxholm, Lidingö, Stockholm, Danderyd, Solna eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av ekonomi och vill arbeta på ett variationsrikt uppdrag som administratör? Tycker du om att arbeta i en roll där du har mycket kontakt med personer både externt och internt? Då är det här tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2013-05-23

Beskrivning
Perido söker nu en administratör till myndighet. Myndigheten har sina härliga lokaler i vackra Vaxholm och idag arbetar ett 20-tal personer där. B-körkort är ett krav då resor under dagtid kan förekomma i tjänsten.

Myndigheten har ett behov att stärka upp information/administration då de håller på att implementera ett nytt helautomatiskt betalsystem. I rollen som administratör kommer du att stödja distriktschefen och ekonomiavdelningen i en variation av uppgifter. Du kommer att vara andra linjens kundstöd, fungera som stöd till och koordinera frågor från personal gällande betalsystemet, utreda enstaka reklamationsärenden och även följa upp dessa. I och med att tjänsten innebär ett ekonomiskt ansvar är det viktigt att du är ansvarskännande och har en mycket god administrativ- och organisatorisk förmåga. Du kommer även att göra avstämningar mot betalningsförmedlare och ta fram förslag samt vidareutveckla rutiner för betalsystemet. För att trivas i den här rollen är det viktigt att du har viss erfarenhet av ekonomiarbete samt arbetat med administration tidigare och vi letar efter dig som är mycket kommunikativ och har ett prestigelöst sätt. Vi tror att du som tycker den här tjänsten verkar intressant är initiativtagande, lösningsorienterad och har en hög servicekänsla. Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande
• Minst 5 år arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av back office-system
• Mycket god datorvana i Microsoft Office
• Innehar B-körkort
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8816CT i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
8816CT

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Konsultuppdrag till och med 15 sept 2013 med chans till förlängning. Tillträde den 15 juni 2013.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
1562592

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: