Kommunikation/Administration - Seniorrådgivarna - Butikssäljarjobb i Göteborg
Kommunikation/Administration
Seniorrådgivarna / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv
Visa alla jobb hos Seniorrådgivarna i Göteborg

Publiceringsdatum
2018-04-20

Beskrivning av verksamheten
Startades 2015 Finansiell rådgivning till privatpersoner och företag 3 anställda. Har skapat en stabil grund och en bra kundbas. Mycket aktiva med utbildningar och kundträffar. Erfarenhet, Trygghet, Ärlighet är våra grundstenar.

Dina arbetsuppgifter
Var med och bygg vårt viktiga nästa steg. Du kommer att fylla en viktig del i organisationen där utvecklingsmöjligheterna är stora. Vi behöver nu expandera och få hjälp med administrativa uppgifter såsom: - -Kundhantering Registervård Kunddokumentation Förberedelse inför kundträffarUppföljning av kundträffar Telefonkontakt både med befintliga kunder samt potentiella. Enklare ekonomifunktion Ansvarig för våra sociala medier Dokumentation av kundaffärer Compliance Du kommer att vara spindeln i nätet där du har stora möjligheter att bygga något som bär ditt signum och reflekterar dina erfarenheter.

Erfarenheter
Du kommer att ha mycket kundkontakt via telefon så vi ser gärna att du har erfarenhet av seriös telefonkontakt med kunder. Vidare ska du hantera Excel, Word, PowerPoint. Du behöver dock inte vara expert. Sociala medier såsom FB, Twitter samt Youtube är önskvärt att du hanterar då vi har ambitionen att bli betydligt mer aktiva än tidigare. Positiv, Initiativrik och allmänt trevlig är alltid en tillgång.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-16

Kontakt
peter.hultqvist@seniorrad.se

Företag
Seniorrådgivarna

Adress
Seniorrådgivarna
Kronhusgatan 11
41105 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kronhusgatan 11

Jobbnummer
4097014

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Seniorrådgivarna: