Kommersiell förvaltare

Intend Atozed AB / Fastighetsskötarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsskötarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intend Atozed AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Castellum är ett av de största börsnoterade fastighetsbolagen i Sverige. Fastigheternas värde uppgår till 92,7 miljarder kronor. Fastighetsbeståndet består av kommersiella lokaler för kontor, butik, lager/logistik och samhällsfastigheter med en uthyrningsbar yta om 4,2 miljoner kvm. Castellum verkar genom en decentraliserad organisation med stark lokal närvaro i ett 20-tal städer i Sverige samt i Köpenhamn och Helsingfors.

I Jönköping äger och förvaltar Castellum 36 fastigheter, flera av dem välkända profilfastigheter, om sammanlagt ca 280 000 kvadratmeter till ett värde om cirka 5,2 miljarder kronor. På det moderna och centralt belägna kontoret vid Östra Torget arbetar idag 20 personer med ett starkt lokalt mandat och ansvar för Castellums Jönköpingsverksamhet.

Castellum rankas som nordens mest hållbara fastighetsbolag och hållbarhetsarbetet är fullt integrerat i verksamheten och präglar såväl ägande, förvaltning, utveckling av fastighetsportföljen som våra kundrelationer, medarbetare och finansiering. Castellum tror på idén om ansvarsfullt företagande. Att skapa ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbara lösningar. Som långsiktig aktör och samhällsbyggare är det en självklarhet att bidra till utvecklingen av det hållbara samhället.

För mer information besök www.castellum.se

Castellum i Jönköping söker en
Kommersiell förvaltare

med kundfokus och stort affärssinne

Vi är ett kompetent och härligt sammansvetsat team som nu ska kompletteras med en ny kollega och vi hoppas att just Du är den vi söker.
Du ingår i ett av våra förvaltningsteam där du med engagemang och driv strävar efter att bygga goda affärsrelationer med såväl befintliga som nya hyresgäster. Rollen kräver din närvaro ute hos kunderna och marknaden. Att vara proaktiv och uppsökande för att skapa nya relationer och i slutändan möjligheter till nya affärer är naturligt för dig och en del av jobbet. Du kommer främst jobba med moderna och välkända kontorsfastigheter belägna i city. Rollen är bred och omväxlande och bygger mycket på eget ansvarstagande, ett gott affärssinne och förmågan att driva saker framåt.

Hos oss är samarbete inom teamet och mellan de olika yrkesrollerna viktigt för vår framgång. Förutom ditt team så ingår du även i en Kommersiell Förvaltargrupp där erfarenhetsutbyte och samarbete inom samma ansvarsområde förväntas bidra till gemensamma framgångar.

Tillsammans med dina kollegor på kontoret så hoppas vi att du vill bidra till att Castellum fortsätter sin positiva utveckling i Jönköping.

Du kommer bland annat att arbeta med följande:

• Kund- och intäktsansvar för ett antal fastigheter i centrala Jönköping.
• Uthyrning av vakanta lokaler genom lösningsorienterat arbete utifrån kundens behov
• Ta fram offerter till potentiella kunder samt förhandla fram hyresavtal.
• Omförhandlingar med befintliga kunder.
• Delaktighet i budget, prognos och bokslut för "dina" fastigheterna.
• Bidra till att uppnå gällande NKI-mål genom löpande kundvård, kundmöten och kundevent.

Arbetsuppgifterna kommer även att kunna innefatta att utveckla s k byggrätter avseende specifika kundbehov samt att vara delaktig i projekt och projektuthyrning tillsammans med dina kollegor.

Förutsättningarna att göra ett bra jobb som Kommersiell förvaltare på Castellum beror till stor del på ditt affärssinne, förmågan att bygga relationer och förtroende, att du är proaktiv och drivande i din personlighet och sist men inte minst, förmågan att omvandla behov till en lösning. Du är resultatmedveten, duktig på att samarbeta och allt du gör handlar alltid om att sätta människan i centrum.

Du kanske idag arbetar affärsmässigt med fastigheter och vill ta nästa steg i din karriär alternativt jobbar du idag med försäljning eller likvärdigt och lockas av fortsatt personlig utveckling i en för dig ny bransch. Ett stort eget nätverk inom lokala näringslivet är meriterande.

Arbetslivserfarenhet och utbildning

Universitets- eller högskoleutbildning inom teknik eller ekonomi, alternativt motsvarande relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet.

Du har tidigare arbetat med affärsmässiga kundrelationer som bygger på förtroende och tillit, likväl som du har förhandlingserfarenhet och en god marknadskännedom.

Kunskaper inom fastighetsekonomi, hyreslagstiftning och avtalsjuridik är kompetens som är meriterande.

Du har även kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

B-körkort är ett krav.
För mer information kontakta Anders Roos, 070-532 08 18, eller Ida Brage, 070-538 25 85 på INTEND.
Du söker tjänsten genom www.intendab.com snarast då urval sker löpande i januari 2020.
Vi undanber oss samtal från annons- och CV säljare!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-12-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Intend Atozed AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Intend Atozed AB (org.nr 556675-4197)

Arbetsplats
Intend AB

Jobbnummer
5005031

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intend Atozed AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intend Atozed AB: