Kommersiell Förvaltare

Willhem AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB i Linköping, Skövde, Jönköping, Västerås, Karlstad eller i hela Sverige

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på service och trygghet i boendemiljön. Ägare är Första AP-fonden. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. I dag finns vi i Borås, Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Västerås. Huvudkontoret ligger i Göteborg.

Willhem strävar efter att vara den mest attraktiva arbetsplatsen i branschen. Vår filosofi är att varje medarbetare växer genom eget ansvar och medinflytande. I rekryteringen av nya medarbetare söker vi efter en mix vad gäller såväl kön och ålder som erfarenhet och kulturell bakgrund.

Vår verksamhet ska präglas av en hög förändringstakt. Vi vill uppfattas som ett nyskapande bostadsbolag som tänker och agerar långsiktigt och hållbart. I detta är våra medarbetare vår främsta resurs och vi erbjuder bland annat kompetensutveckling i egen regi och personalförmåner som årligt friskvårdsbidrag och privat sjukvårdsförsäkring.

Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Välkommen att sök våra lediga tjänster!

Willhem söker kommersiell förvaltare i Linköping

Publiceringsdatum
2016-09-05

Om tjänsten
Willhem är ett bolag i ständig utveckling, tillväxt och förändring. Nu söker vi en kommersiell förvaltare som i nära samarbete med våra hyresgäster vill utveckla och förvalta våra fastigheter. Det kommersiella fastighetsområdet består av cirka 31200 kvm butiker och kontor/lokaler.

Som förvaltare kommer du ha en nyckelroll i arbetet med uthyrning och förvaltning av våra butiker och kontor/lokaler som finns inom Linköpings tätort. Tjänsten innebär en utåtriktad roll med stort eget ansvar och möjlighet att påverka. Du kommer ha ett fritt, rörligt och kontaktintensivt arbete.

Arbetsuppgifter
• Ansvara för uthyrning, förvaltning och utveckling av butiker och lokaler
• Upprätthålla och bibehålla kundrelationer
• Medverka i hyresförhandlingar och omförhandla befintliga avtal
• Medverka vid om- och nybyggnadsprojekt
• Anpassning av lokaler och upprättande av investeringskalkyler
• Ekonomiskt ansvar för fastigheterna
• Överlåtelser
• Upprätta och följa upp budget/prognos
• Uppföljning av investeringar
• Underhållsplanering och genomförande
• Aktivt coacha kommersiella hyresgäster i syfte att gynna omsättningen samt ha god kunskap om de olika hyresgästernas verksamhet och utveckling.

Din kompetens och person:
Högskola med inriktning fastighet eller marknad eller eftergymnasial utbildning med yrkesinriktning, alternativt motsvarande relevant arbetslivserfarenhet.
• Erfarenhet från uthyrning av butiker och/eller lokaler
• Erfarenhet av eget kundansvar
• Erfarenhet av eget resultatansvar
• God förhandlingsvana
• Kunskap inom fastighetsjuridik
• Tekniska baskunskaper

Då tjänsten kommer att innebära många hyresgäst- och leverantörskontakter ska du ha lätt för att skapa och vårda goda relationer och ha förmåga att föra en affärsmässig dialog. Vi räknar med att du i ditt affärsmannaskap har förmågan att hantera människor i alla lägen på ett behjälpligt sätt. I detta måste du ha en god förmåga att se och förstå de enskilda näringsidkarnas utmaningar och möjligheter.
Vi förutsätter vidare att du är en trygg, stabil och drivande person, som stimuleras av att träffa människor. Du är snabb och flexibel med god samarbetsförmåga. Som lagspelare är du engagerad, lyhörd, prestigelös och ödmjuk.

Vi erbjuder:
Du får en roll med stort ansvar kopplat till tydligt mandat i ett företag med snabba beslutsvägar. Du får arbeta i ett bolag med ett långsiktigt ägande och engagemang. Du får en organisation som tar kompetensutveckling av sina medarbetare på allvar. Vi arbetar även med mycket med kompetensutbyte och vi är inte rädda för att be kollegor eller stödfunktioner om hjälp. Vi är ett bolag som vill skapa trygga boenden för våra hyresgäster och en rolig och utvecklande arbetsmiljö för alla sina medarbetare.

Tillträde
Tillträde enligt överenskommelse.

Din ansökan:
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast den 5 oktober. Ansökningar tas endast emot genom att du registrerar dig i vår databas. Vi undanber oss ansökningar via e-post.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta fastighetschef Peter Särud på telefon 013- 327 03 37 eller peter.sarud@willhem.se Besök oss gärna på www.willhem.se .

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Willhem AB

Adress
Willhem AB
Skäggetorp Centrum 1
58009 Linköping

Kontorsadress
Skäggetorp Centrum 1

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3030215

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB: