Kombinerad tjänst av kundservicemedarbetare med lagervana till k
Arena Personal Logistik AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Logistik AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om tjänsten
Har du tidigare arbetat inom lager eller kundtjänst och lager? Och att du dessutom är självgående, ansvarsfull och serviceminded? Då har vi en tjänst för dig hos ett av dom ledande företagen i golvbranschen. Uppdraget börjar med att man bli inhyrd och därefter övertagen av kund om allt funkar bra för båda parter.
Arena Personal söker nu för kunds räkning en erfaren och driven medarbetare till 50% lager och 50% kundtjänst. Din roll kommer till största delen innebära att arbeta med traditionella lageruppgifter så som plocka, packa, inventera samt lossa/ lasta men även orderläggning gentemot företagets kunder. Inom orderläggning kommer du att arbeta med att ta emot beställningar samt administrera kundorder i affärssystemet SAP.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du komma vara anställd av Arena Personal men arbeta ute hos Forbo.
Ort: Årsta
Din profil
För att lyckas i rollen krävs det att du är en duktig truckförare med mycket god vana av främst skjutstativ. Du tycker om att arbeta med kroppen eftersom tunga lyft kan förekomma i det dagliga arbetet. Du är även utåtriktad, social och har en god känsla för service.
Krav:
• Truckkort med lägsta behörigheten A1-A4 samt B1-B4
• Tidigare erfarenhet av lagerarbete och kundsevice.
• Ansvarstagande och har en hög servicekänsla och trivs att arbeta i ett högt tempo.
• Har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och är väl insatt i ordersystem.
• Har en fullföljd gymnasial utbildning
• Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• Har god data- och systemvana, inklusive Officepaketet
Meriterande:
• Erfarenhet av kundservice
• Lagersystem SAP
• Körkort
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-12ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-02
Ange följande referens när du ansöker: 5292
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIqra Ahmed
iqra.ahmed@arenapersonal.comFöretagArena Personal Logistik AB
AdressArena Personal Logistik AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7
Jobbnummer 3850497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.