Kökspersonal

Fagersta Kommun, Socialförvaltningen / Restaurangbiträdesjobb / Fagersta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla restaurangbiträdesjobb i Fagersta, Norberg, Skinnskatteberg, Smedjebacken, Avesta eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fagersta Kommun, Socialförvaltningen i Fagersta

Publiceringsdatum
2008-02-22

Beskrivning av verksamheten
Anställning vid Fagersta kommun inom Vård och omsorg samt Lss/psykverksamhet.

Dina arbetsuppgifter
Är du över 18 år och tycker om att arbeta med människor är du välkommen att höra av dig till oss snarast. Du som kan arbeta hela sommaren eller den senare delen av sommaren har lättare att få arbete.
Upplysning om tjänsterna lämnas av respektive enhetschef enligt nedanstående:
Hemtjänst södra
Malmen, samt kök:
Petra Ludvigson 0223- 443 42
Servicehuset Stolpvreten, samt kök
Sabina Ramström 0223- 445 51

Anställningstyp/arbetstider
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Efter överenskommelse Sommarvikariat

Ersättning
Fast lön
Lön enl avtal. Medsänd alla betyg/intyg som du åberopar vid lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-03-15
Välkommen med din ansökan till: Fagersta kommun, Socialförvaltningen, 737 80 FAGERSTA.
Märk ansökan med "Sommarvikariat" samt ange ref nr. Ofullständig ansökan kommer att sändas åter. Kom också ihåg att prioritera vad du önskar arbeta med i första respektive andra hand.
Ange följande referens när du ansöker: 2008/04
Ansökan kan skickas till e-postadress: info.soc@fagersta.se

Företag
Fagersta Kommun, Socialförvaltningen

Adress
Fagersta Kommun, Socialförvaltningen
73780 FAGERSTA

Kontorsadress
Fagersta Kommun, Socialförvaltningen
Norbergsvägen 21
FAGERSTA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0223-44512
Faxnummer: 0223-19917
E-postadress: birgitta.hellstrom@fagersta.se

Jobbnummer
137876

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fagersta Kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fagersta Kommun, Socialförvaltningen: