Klassisk VD-assistent till internationellt projekt
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Tillsammans med Nova Networks och Agentum ingår vi i Constellation Group. Vi erbjuder ett unikt nätverk och kan erbjuda våra kunder hjälp med allt från extrahjälp för några timmar till styrelsetillsättningar.
Komet söker för kunds räkning en VD-assistent för ett uppdrag på minst 1-2 år.
Har du tidigare erfarenhet från rollen som VD-assistent, trivs du dessutom i en internationell miljö, är strukturerad och ordningsam samt har en fingertoppskänsla i att serva andra?
Då har Komet jobbet för dig hos en av våra kunder! Det är ett stort internationellt företag som är mycket framstående inom vitvarubranschen.
Du kommer att arbeta tätt tillsammans med VD i en klassisk VD-assistent roll. VD har ca 400 anställda under sig i olika delar av världen och denne ansvarar för ett globalt projekt.
Huvuduppgiften som VD-assistent är att serva samt administrera VD med planering, möten, resor samt mail- och telefonpassning. Du kommer även ansvara för en del egna projekt som planering av personalaktiviteter.
Då tjänsten är placerad på ett internationellt företag så krävs att du har flytande kunskaper i engelska språket, både i tal och skrift. Vi ser att du som söker tjänsten har tidigare erfarenhet från rollen som VD-assistent eller motsvarande.
Som person är du prestigelös, flexibel och öppen samt självfallet serviceminded, representativ och noggrann. Vidare så är du van vid att arbeta i en internationell miljö samt har lätt för att sätta dig in i en ny organisation. Andra egenskaper som kännetecknar dig är att du är positiv, engagerad, kvicktänkt och en person som inte är rädd för att fatta egna beslut. Du har god datavana samt hanterar outlook, word, powerpoint och excel obehindrat.
Publiceringsdatum2011-04-20Arbetstider och omfattningDetta är ett uppdrag som ingår i vår inhyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att bli anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.
ErsättningTillsättning: Omgående (maj) Omfattning: Heltid Arbetstid: måndag till fredag 8:00-17:00, du skall dock vara flexibel och kunna arbeta över vissa kvällar. Uppdragsperiod: 1-2 år Lön: marknadsmässig Referenskod: KCAK-VDASS Ansökan: Ansökan: Sök tjänsten i dag, vi vill helst ha en person på plats omgående. Vi håller intervjuer löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum. Glöm inte att motivera varför du är intresserad av tjänsten, varför du passar för den samt från vilket datum du är tillgänglig.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-19
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKCAK, 020-252600
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 910053
Observera att sista ansökningsdag har passerat.