Klarna söker Teamledare

Teleperformance Nordic Stockholm / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 65 länder med mer än 217,000 anställda på 340 kundservicecenter. Teleperformance Nordic AB har kontor i Danmark, Finland, Norge, Sverige och i Chania på Kreta. I norden arbetar cirka 2,000 medarbetare. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com .



Är du i början av din karriär och söker utveckling & utmaning? Har du erfarenhet av kundservice? Är du driven, resultatorienterad och gillar både siffor och människor?

Då kan detta vara en intressant tjänst för dig!

Arbetsbeskrivning
Arbetet som teamledare innebär personalansvar samt ansvar för det dagliga arbetet för ditt team.

Du utövar aktivt floor management genom att leda, coacha och fördela arbetet i ditt team samt ansvarar för resultat. Du ansvarar för produktionens drift och hanterar de utmaningar och möjligheter som kan uppkomma.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll hos oss. Du kommer att få en bra utbildning och introduktionsperiod som ska ge dig en bra grund för fortsatt utveckling. Du kommer att bli en del av ett trevligt team och ett framgångsrikt och stabilt företag med fina karriärmöjligheter. Vi erbjuder månadslön samt OB-tillägg och bonus.

Vem trivs här?
Det är viktigt att du uppskattar att arbeta i ett högt tempo och prioriterar att ditt team har den kunskap och information de behöver. Du engagerar och motiverar din grupp, bygger gruppkänsla och reagerar proaktivt och ser utmaningar istället för problem. Du gillar att arbeta med människor och att coacha andra till succé. Det är mycket meriterande om du har arbetat med ledarskap tidigare i en liknande miljö.

Vi söker dig som:
• Har någon form av ledarskapserfarenhet
• Har erfarenhet av kundservice
• Är kommunikativ och pedagogisk
• Är resultatorienterad, självständig och serviceminded
• Är strukturerad och noggrann och kan hantera att arbeta med både siffror och människor
• Flytande i svenska och goda kunskaper i engelska

Du är en självgående person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. Du är orädd och en person som hela tiden tänker framåt och som inte är rädd för att hugga i och försöker alltid se lösningar istället för problem. Du är prestigelös och ser teamarbete som en självklarhet.

Vi söker en ny stjärna och därför söker vi rätt personlighet, inte erfarenhet!

Är du intresserad - sök idag!

Sista ansökningsdag är 4 September, men urval sker löpande och därför är det viktigt att vi får din ansökan så fort som möjligt! Om du har en intressant profil för tjänsten kommer vi att kontakta dig. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan.

Vid frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta Louise Hamilton, HR-konsult, 0702212276

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: enl överenskommelse/omgående tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-08-18

Ersättning
Fast+bonus

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-04
Ange följande referens när du ansöker: 2017/146
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Hamilton 0702212276

Företag
Teleperformance Nordic Stockholm

Adress
Teleperformance Nordic Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Kontorsadress
St Eriksgatan 115

Jobbnummer
3650277

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Teleperformance Nordic Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Teleperformance Nordic Stockholm: