Klarna söker en tysktalande supporttekniker!
I Need U Need AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos I Need U Need AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige iNEED är rekryterings- och bemanningsföretaget som med hjärta, passion och nya medier ser till att matcha jobb med person. För oss är inställning, attityd och engagemang inte bara ord - det är avgörande faktorer för att alltid försöka leverera lite mer.
Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 200 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07, ökat omsättningen med 13 570 % och lyckats bli marknadsledande i Norden. Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital ? ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början.
Vill du göra resa utöver det vanliga?
Klarna söker en tysktalande supporttekniker till kontoret i Stockholm
Klarna finns idag i 5 länder varav Tyskland är ett av de senaste tillskotten. Företagskulturen präglas av stort eget ansvar och Du få möjligheten att växa tillsammans med Klarna. Du kommer få möjligheten att bli ett ess inom ditt arbetsområde och även chansen att dra lärdom inom flera av de andra områden vår verksamhet omfattar. Klarna erbjuder en glad och livlig arbetsplats som kommer att ge dig chansen att träffa mängder av intressanta och begåvade personligheter.
Merchant Support där du kommer att arbeta är Klarnas ansikte utåt mot alla e-handelsföretag och det är de som ger support och service till de viktigaste kunder! När verksamheten nu måste förstärkas med ytterligare med en tysktalande supporttekniker letar vi efter dig som vill få möjlighet att kombinera ditt tekniska intresse med många interna och externa kontakter.
Som supporttekniker har du som uppgift att hjälpa Klarnas kunder vid integreringen av det egenutvecklade betalningssystemet. Du kommer att agera som rådgivare till e-butikerna med din tekniska kompetens. Även internt kommer du att ha en viktig roll då du kommer att ge förslag på olika lösningar både inom den egna gruppen samt andra avdelningar inom Klarna. Om du har drivit eller varit delaktig i egna webbprojekt, gärna inom e-handel så är det mycket meriterande. Du tilltalas av möjligheten att kunna kombinera interna och externa kontakter med din kunskap inom teknik och programmering
Klarna söker nya hungriga medarbetare som trivs bäst i en ung företagskultur. Du som sökande kandidat ska vara på jakt efter ett arbete där personlighet och prestation väger tyngre än eftergymnasial utbildning och yrkeserfarenhet.
Att du talar och skriver tyska obehindrat är ett krav, men du ska även vara duktig på svenska och engelska.
Tjänsten är en rekrytering och skall tillsättas omgående varför intervjuer kommer att hållas löpande, ansökan gör du via
rekrytering@ineed.se , frågor bevaras av Anna Nordin på telefon 08-522 377 10.
Gå gärna in på Klarnas hemsida
www.klarna.se.Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2010-11-08Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-08
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@ineed.seKontaktAnna Nordin, Rekryterare, 08-52237710,
anna.nordin@ineed.seFöretagI NEED U NEED AB
AdressI NEED U NEED AB
Holländargatan 20
11160 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 20
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52237710
Jobbnummer 772618
Observera att sista ansökningsdag har passerat.