Kinnarps söker Ekonomiassistent

Premier Service Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Falköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Falköping, Skara, Tidaholm, Herrljunga, Skövde eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Falköping, Skara, Tidaholm, Herrljunga, Skövde eller i hela Sverige

Företagsinformation
Kinnarps grundades 1942 av Jarl och Evy Andersson och är än i dag ett helägt familjeföretag. Kinnarps är en av Europas största leverantörer av arbetsplatsinredningar och driver försäljning i ca 40 länder. På Kinnarps respekterar och värdesätter vi människors olikheter. Vi strävar efter mångfald, där våra medarbetares olikheter berikar vår verksamhet. Kinnarps erbjuder inredningslösningar för kontor, skola och vård/omsorg. Hög kvalitet och låg miljöpåverkan kännetecknar hela värdekedjan, från råmaterial till färdiga arbetsplatslösningar. Läs mer på www.kinnarps.se

Tjänstebeskrivning
Kinnarps AB söker dig som är Ekonomiassistent och vill ha en ny utmaning!
Vill du arbeta i en roll där du kan vara med och bidra till utveckling av processer och rutiner gällande ekonomi och rapportering?

Rollen tillhör avdelningen Corporate Accounting som ansvarar för koncernens månadsbokslut, interna kontroller, kontoavstämning, löpande reskontra rutiner samt att K3:s redovisningsregler efterlevs. I rollen ingår även att kontinuerligt verka för och vara delaktig i effektivisering och utveckling av befintliga rutiner och processer.

Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med eventuell förlängning, tillträde snarast. Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd hos Premier.
Placeringsort: Kinnarp, Falköpings kommun
Arbetstid: Heltid, dagtid

Publiceringsdatum
2019-07-16

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har relevant utbildning samt tidigare erfarenhet utav löpande redovisning, hantering av inbetalningar och kontoavstämningar samt leverantörsfakturor.

Som person är du noggrann, analytisk och strukturerad. Du har en positiv inställning och trivs med att arbeta i team. Du tar ansvar för ditt arbete och gillar att ta initiativ till förbättringar och effektivisering. Vidare är du kommunikativ och behärskar engelska i både tal och skrift och har goda kunskaper i Officepaketet. Du trivs i en prestigelös miljö där vi tillsammans effektivt löser de problem som uppstår och du har förmågan att prioritera din tid på ett effektivt sätt för att möta deadlines.

VAD GÖR DETTA TILL DIN UTMANING?
Vi vill att du berättar för oss vad det är som gör jobbet Ekonomiassistent till just din utmaning. Vad är det som lockar dig och vad tänker du kring rollen? Berätta helt enkelt för oss varför du vill anta utmaningen!

Ta möjligheten att ansluta dig till ett härligt team!

Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att kontakta kandidatansvarig Karinna Tuzinovic på karinna.tuzinovic@premier.se. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 2019-08-18. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-08-18
Ange följande referens när du ansöker: 2271
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karinna Tuzinovic karinna.tuzinovic@premier.se

Företag
Premier Service Sverige AB

Adress
Premier Service Sverige AB
Torggatan 5
46134 Trollhättan

Kontorsadress
Torggatan 5

Jobbnummer
4845486

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: