KeyMan söker nu en Researcher/Säljassistent

Capitel Rekrytering AB / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Capitel Rekrytering AB i Sollentuna, Danderyd, Stockholm, Ekerö, Arboga eller i hela Sverige

KeyMan är konsultmäklare inom IT och management. Vi hjälper företag och organisationer att hitta de bästa konsulterna för alla deras behov. KeyMan grundades 1998 och har sitt kontor i Sollentuna. Vi omsätter ca 70 miljoner och har kunder inom både offentlig och privat sektor.

Hos oss är personalen vår viktigaste resurs!
Vi satsar därför både tid och resurser på att ta hand om vår personal.

Publiceringsdatum
2013-01-23

Dina arbetsuppgifter
Som Researcher/säljassistent hos oss kommer du jobba i team med ytterligare en Researcher/säljassistent samt med våra säljare. Du kommer att stötta säljarna genom att skapa attraktiva annonser, arbeta med urval- och intervjuprocesser. Till din hjälp har du både vår egen CV-databas men också ett omfattande kontaktnät. Du kommer även att arbeta med administration runt processerna som t.ex. dokumentering, offert- och avtalsskrivande. Du kommer att ges möjlighet till både personlig utveckling och många utmanande arbetsuppgifter.

Kvalifikationer
Du har vana från att söka rätt på information på Internet.
Van datoranvändare med bl.a. Microsofts Officepaket.
Mycket goda kunskaper i Microsoft Word, då du kommer att redigera stora textmassor.
Lätt för att uttrycka dig målande, tydligt och nyanserat i både svenskt tal och skrift, god engelska är ett plus.
Goda kunskaper i Microsoft Outlook.

Meriterande:
Du har kommit i kontakt med eller jobbat med att intervjua kandidater inför anställning och/eller konsultuppdrag.
Kunskaper i Microsoft Excel.
Jobbat med att skriva, sammanställa och helst följa upp redan skickade offerter till kund och/eller leverantör.
Kunskaper från data/IT-branschen.
Kommit i kontakt med eller jobbat med att prisförhandla mot kund och/eller leverantör.
Kommit i kontakt med eller jobbat med avtalstexter och förstår vanliga avtalsformuleringar.

Viktiga personliga egenskaper:
Vi söker en ordningsam, analytisk och lösningsorienterad person med telefonvana.
Du har lätt att se sammanhang, vill aldrig sluta utvecklas och gillar att ta eget ansvar.
Du är en personkännare, trygg i att kommunicera på kundens villkor och samtidigt nå resultat.
Du gillar att jobba i små personliga team, van vid ständiga avbrott och ändå skapa resultat.
Du är envis och gillar utmaningar som att t.ex. prioritera om och leverera trots kort om tid.

Din ansökan, märkt Researcher/säljassistent, skickar Du till projekt@capitel.se .

För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Marita Bjursmarck på Capitel Rekrytering,
tele 08 791 50 10.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-20
Ansökan kan skickas till e-postadress: cv@capitel.se

Företag
CAPITEL REKRYTERING AB

Adress
CAPITEL REKRYTERING AB
STORA MOSSENS BACKE 14
16756 BROMMA

Kontorsadress
STORA MOSSENS BACKE 14
BROMMA

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7915010

Jobbnummer
1445882

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Capitel Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Capitel Rekrytering AB: