Key Equipment Finance söker dansktalande administrativ assistent

Key Equipment Finance / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Equipment Finance i Stockholm

Key Equipment Finance is a leading provider of technology equipment & solutions financing. We customize financing products to meet your specific business objectives. Key Equipment Finance offers an extensive range of capabilities, tailoring services to meet the needs of a broad spectrum of clients. All our products and solutions are the combination of years of experience and knowledge of our customers and market requirements. Key Equipment Finance conducts business in 26 countries and has approximately 1000 employees worldwide. For more information visit www.kefonline.se
Till sitt kontor i Kista söker Key Equipment Finance en administratör till sitt nordiska operations team. Du kommer att assistera tre leasingspecialister i deras dagliga arbete samt ansvara för att verksamheten fungerar på bästa sätt. Du kommer att vara teamets enda dansktalande person, och måste därför både skriva och tala korrekt danska.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• Att följa upp affärer, förbereda dokumentation och ta emot inkommande ordrar
• Assistera finansavdelningen med betalningar och fakturor
• Skicka påminnelser och ha all nödvändig kundkontakt vid obetalda fakturor
• Arkivering och insortering
• Ansvara för kontakten med problemkunder och utarbeta strategi för återbetalning
• Uppdatera intranätet och KEFs interna system
• Närvara vid möten och skriva rapporter
• Ta emot besökare och inkommande samtal
• Se till att entré och möteslokaler är representativa samt att företaget har all utrustning för att vara funktionellt och effektivt
• Ha möjlighet att göra affärsresor, i viss utsträckning när arbetet kräver så
Du har lägst gymnasiekompetens eller motsvarande och talar både svenska, engelska och danska flytande. Du har erfarenhet av administrativa uppgifter och tidigare erfarenhet från bank-, försäkrings och/eller finansbranschen är mycket meriterande.
Som person är du detaljfokuserad, resultatorienterad och vill prestera med kvalitet. Vidare är du kommunikativ, har god samarbetsförmåga och relationsskapande. Du har ett proaktivt arbetssätt och är lyhörd för att lösa kundens behov på bästa sätt i enlighet med befintliga policies.
Har du frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Linda Markdalen 0733-43 46 15. Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2008-05-07

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-05-21
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Markdalen, Linda

Företag
Key Equipment Finance

Adress
Key Equipment Finance

Jobbnummer
213458

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Equipment Finance

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Equipment Finance: