Key Account Manager Till Svab Hydraulik I Hallsberg

Personalpoolen Mellansverige AB / Säljarjobb / Hallsberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Hallsberg, Kumla, Lekeberg, Örebro, Degerfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Hallsberg, Kumla, Örebro, Degerfors, Karlskoga eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
SVAB Hydraulik utvecklar produkter och lösningar inom hydraulik, styrelektronik och ergonomisk design för olika typer av arbetsfordon. Produktutvecklingen sker både genom egen innovativ utveckling och i nära samarbete med kund. Våra kunder är tillverkare och återförsäljare av redskap eller maskiner inom entreprenad, lantbruk och materialhanteringsbranschen.  Företaget grundades 1988 och vi är idag 18 anställda. Företaget är kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001. SVAB Hydraulik AB ligger i Hallsberg. Läs mer om företaget på www.svab.se
Vi söker en person med mångårig erfarenhet som säljare eller Key Account Manager, som tillsammans med marknad och säljavdelningen medverkar i utvecklingen av företagets kundrelationer.
Din uppgift blir att dagligen hålla kontakt med kunder och vara en aktiv länk mellan företaget och våra nyckelkunder.
Du har en nyckelroll i företagets omvärldsbevakning och håller dig väluppdaterad om kunder, konkurrenter, marknadsutveckling och viktiga teknologiska förändringar.
Ditt ansvar är att vårda våra kunder och ha ett utpräglat affärstänkande med försäljningstillväxt och lönsamhet som övergripande mål.
Tillsammans med marknadschefen medverkar du i planering och utförande av viktiga kundaktiviteter, driver avtals- och prisförhandlingar i enlighet med företagets prisstrategi och lönsamhetskrav, samt samordnar aktiviteter med kund och marknad. 
Vi fäster stor vikt vid din sociala förmåga och din initiativkraft. Du är prestigelös och gillar att målmedvetet undanröja alla problem.
Du är en driven presentatör med väl utvecklad kommunikativ förmåga. Du ingår i företagets marknadsfunktion och rapporterar till marknadschefen.  
Vi vill att du:
• har utmärkta kunskaper i både svenska och engelska språket, såväl i tal som skrift.
• har avslutad gymnasial utbildning, gärna med ekonomi, försäljning och marknadsföring.
• gärna har kompletterande utbildning i affärsjuridik.
•  har god kännedom om entreprenadbranschen.
• har god datorvana och behärskar Windows Office.
• har körkort med behörighet B.

Publiceringsdatum
2010-02-12

Arbetstider och omfattning
Heltid / Tillsvidare Rekryteringen sköts av Personalpoolen Mellansverige AB. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa i första hand till rekryteringskonsult Åsa Quarfordt, alt Agnetha Paulsson på telefon 019-12 60 05. Vi ser fram emot din ansökan, den vill vi ha snarast, dock senast den 15/3 2010.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-03-13
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Åsa Quarfordt, 019-12 60 05

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
586027

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: