Key Account Manager till Roswi
Badenoch + Clark / Säljarjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Badenoch + Clark i Täby,
Solna,
Stockholm,
Södertälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Roswi söker en Key Account Manager för att stärka upp vårt framgångsrika säljteam
Har du erfarenhet av försäljning och goda kundrelationer? Är du förtroendeingivande, driven, strukturerad och trivs med att lösa kundernas problem? Då är detta den rätta utmaningen för dig!
Roswi AB är ett familjeägt företag som arbetar med import, marknadsföring och distribution av högkvalitativa varumärken. Vi arbetar med produktkategorierna Sport & outdoor och Kök. Vi arbetar bl a med Patagonia kläder, Osprey ryggsäckar och väskor, Optimus friluftskök, Katadyn vattenrening, Trek 'N 'Eat frystorkad mat, SIGG vattenflaskor, Nalgene vattenflaskor, Maglite ficklampor, Victorinox schweiziska arméknivar och köksknivar, Lékué köksredskap och Chef 'n köksredskap. Bland våra kunder hittar ni ledande butikskedjor och ett stort antal fristående butiker. Totalt är vi 16 anställda och har eget kontor och lager i Täby norr om Stockholm. Läs mer om oss på
www.roswi.se. Har du erfarenhet av försäljning och goda kundrelationer? Är du förtroendeingivande, driven, strukturerad och trivs med att lösa kundernas problem? Då är detta den rätta utmaningen för dig!
Arbetsuppgifterna består av
Strategiskt försäljningsarbete! Du tar fram och följer upp försäljningsbudget och målsättning för de tilldelade kunderna samt potentiella nya kunder. Du kommer löpande planera och genomföra kundbesök och kampanjer med syfte att marknadsföra och sälja de produkter Roswi för i sitt kökssortiment. Du förväntas medverka vid planeringen och genomförandet av återkommande mässor där Roswi väljer att delta. Givetvis besöker du också utvalda mässor som är strategiskt viktiga för att hålla Roswi uppdaterad och ligga i framkant på marknaden.
Som KAM kommer du också löpande säkerställa att kund- och kontaktregistret underhålls i affärssystemet.
Vem trivs här?
Du välkomnas till en öppen och familjär kultur. För oss är det viktigt att trivas på jobbet och vi hjälps alla åt och hugger i där det behövs. Du blir en viktig person i företaget och får möjligheten att självständigt driva dina egna projekt. För dig som gillar att hitta egna utvecklingsområden kommer att trivas hos oss. Vi erbjuder en roll med varierande uppgifter och spännande produkter i ett företag under utveckling.
Vi värdesätter din personlighet högt och vi söker dig som är driven, förtroendeingivande, strukturerad och har en god förmåga att prioritera. Du ser vad som behöver göras samt har viljan och förmågan att genomföra det. Din positiva och sociala sida bidrar till en god stämning. Du kommunicerar obehindrat både på svenska och engelska, i tal såväl som i skrift.
Är du intresserad?
I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark och frågor besvaras av rekryteringskonsult Åsa Granqvist,
asa.granqvist@badenochandclark.se. Vi kan inte ta emot ansökningar via e-post. Du ansöker via vår hemsida
www.badenochandclark.se, genom att skicka in ditt CV och ett Personligt brev. Vi behandlar ansökningar löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-05-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktÅsa Granqvist
FöretagBadenoch + Clark
AdressBadenoch + Clark
Birger Jarlsgatan 37
11145 STOCKHOLM
KontorsadressBirger Jarlsgatan 37
Jobbnummer 4784718
Observera att sista ansökningsdag har passerat.