Key account Manager (KAM) till start-up bolaget Afind!

Skandinaviska Bemanningspoolen AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skandinaviska Bemanningspoolen AB i Stockholm, Upplands Väsby, Vallentuna, Sigtuna, Gnesta eller i hela Sverige

Är du en driven person som kan skapa relationer och resultat? Letar du efter en roll där du får stor frihet och förutsättningar att påverka såväl din lön som själva företaget? I så fall är det här jobbet för dig!



Skandinaviska Bemanningspoolen arbetar idag med bemanning och rekrytering inom skola och utbildning. Nu är det dags för oss att ta nästa steg och starta upp vårt bolag Afind där vi kommer att arbeta med områden utanför skolvärlden. Vi letar därför efter en person som är nyfiken på att vara med i en start-up och följa hela processen tillsammans med ett starkt, drivet och ungt team!

Som Key Account Manager på Afind kommer du att vara med på vår framgångsresa från början, du kommer hjälpa företag att växa och samtidigt vara med och utveckla andras karriärer.

Du kommer ha en fast lön och en provisionsbaserad del som enbart påverkas av vad du själv har presterat.



Publiceringsdatum
2022-01-26

Dina arbetsuppgifter
• Prospektera och leta efter nya kundkontakter och potentiella bolag
• Du håller i säljmöten där du jobbar med införsäljning av oss och våra tjänster. Syftet med säljmötena kan vara att bygga en relation, göra en behovsanalys eller bara lämna ett avtryck. Detta inkluderar "cold-calls" där du får visa upp dina säljkunskaper och etablera nya relationer med potentiella kunder.
• Vara med och bygga upp vår säljavdelning, på sikt kommer ledarskap för andra kollegor ingå.



Vem är du?

Du är målmedveten och drivs av att se resultat. Du är även nyfiken på bemanning och rekryterings branschen. Du har inget emot att ge det lilla extra för att nå dina mål. Du vill vara med på vår tillväxtresa och vara med och sätta vår säljavdelning på kartan Till en början kommer det vara ett högt tempo. Vi ser också att du gillar att umgås med andra och att utmana dig själv.



Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens som lägsta utbildningsnivå
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet
• Goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska.
• Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning, gärna inom försäljning, ekonomi, marknad eller liknande. Tidigare erfarenhet av försäljning där du kan uppvisa höga resultat är också en fördel



Övrig information om rollen:

• Start enligt överenskommelse
• Omfattning: Heltid
• Lön: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel utan tak.
• Placering: Centrala Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Heltid 100%

Ersättning
Fast månadslön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Skandinaviska Bemanningspoolen AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Skandinaviska Bemanningspoolen AB (org.nr 556812-3235), https://lararpoolen.se/

Arbetsplats
Skandinaviska bemanningspoolen

Kontakt
Områdeschef
Romina Olivares
romina@lararpoolen.se
08 – 410 678 41

Jobbnummer
6281304

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skandinaviska Bemanningspoolen AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skandinaviska Bemanningspoolen AB: