Key Account Manager inom FM till Bemannia

Bemannia Kontor / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu en målinriktad och nyfiken Key Account Manager inom Facility Management till vårt kontor i Stockholm. Som Key Account Manager hos Bemannia får du en spännande och utmanande roll med fokus på långsiktiga affärsrelationer. Tjänsten vänder sig till dig som har erfarenhet inom Facility Management och vill gå vidare för att ta ett mer övergripande ansvar.

Dina arbetsuppgifter:

Som Key Account Manager kommer du att driva, utveckla och ansvara för projekt som berör Facility Mangement. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara följande:

• Ansvara för strategisk styrning, administration och planering av stödfunktioner
• Ansvara för företagets kunder inom Facility Management
• Genom nära samarbete med kunden och den egna organisationen ansvara för genomförande, uppföljning och långsiktig affärsutveckling
• Sköta all kontakt med våra underleverantörer
• Säkerställa god kommunikation gällande möjligheter och utmaningar hos kunder och ansvara för att utföra de åtgärder som krävs
• Vara drivande i förbättringsarbete och utvecklingsprojekt inom Facility Management

Dina kvalifikationer:

• Examen inom teknik, juridik, affärsekonomi eller annat relevant område
• Cirka 3-5 års erfarenhet av arbete inom Facility Management
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen (meriterande)
• Kunskaper inom bemanningssystemet Intelliplan (meriterande)

Dina personliga egenskaper:

Som person är du uthållig och strukturerad. Du förstår och uppskattar vikten av att arbeta med långsiktiga kundrelationer. För dig är det motiverande med ett högt tempo och du är duktig på att driva en process framåt. Du är analytisk och har en stark känsla för affärsutveckling. I ditt arbete är du självgående och tar egna initiativ. Andra uppfattar dig som utåtriktad och du har lätt för att skapa goda relationer.

Vad vi erbjuder dig:

Hos Bemannia kommer du att vara en del av ett familjärt team med härliga kollegor. Du kommer att sitta i trevliga lokaler i Norrtull i Stockholm. Hos oss arbetar vi kontorstider med möjlighet till flexramar. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och är knutna till kollektivavtal. Vår verksamhet präglas av engagemang, glädje och högt tempo. Vi genomsyras även av en entreprenöriell anda som ger de anställda möjlighet att komma med nya idéer och förslag som kan utveckla verksamheten och våra processer. På Bemannia siktar vi alltid högt och strävar efter en kreativ och motiverande arbetsmiljö. Vi ser fram emot att få träffa dig!

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Om du finner tjänsten intressant rekommenderar vi dig att skicka din ansökan till: camilla.lundquist@bemannia.se eller johanna.lundstrom@bemannia.se. Ange Key Account Manager i ämnesraden.

Välkommen med din ansökan senast 2017-03-22.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia är anslutna till Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Genom ramavtal med SKI och Kammarkollegiet är vi leverantörer till hela den offentliga sektorn vilket innebär cirka 900 kunder inom kommun, landsting och statliga myndigheter och bolag. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004, Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007 samt Informationssäkerhet ISO 27001:2014.. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid, 100% Tillsvidare, provanställning tillämpas

Publiceringsdatum
2017-03-01

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemannia

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3348399

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: