Key Account Manager/HR-specialist

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Frilans Finans är Skandinaviens ledande egenanställningsföretag. Egenanställning möjliggör det för privatpersoner att fakturera utan att ha eget företag. Frilans Finans egenanställda, av Frilans Finans kallade klienter, arbetar bland annat som journalister, webbdesigners, fotografer, hantverkare, föreläsare, grafiska formgivare, programmerare, elektriker, musiker och dagbarnvårdare. Kort sagt alla tänkbara yrkeskategorier. Frilans Finans bedriver verksamhet i Sverige, Norge och Danmark. Frilans Finans har 5000 egenanställda och omsätter ca 260 miljoner kronor (2012)

Key Account Manager/HR-Specialist till Frilans Finans

Publiceringsdatum
2013-03-11

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Key Account Manager/HR-specialist på Frilans Finans är din huvuduppgift att bygga vidare på och ytterligare stärka våra goda relationer med med företagets nyckelkunder och klienter. Målet är självfallet att förstärka Frilans Finans positiva utveckling på marknaden och generera tillväxt till företaget. I den här rollen kommer du även att assistera och avlasta HR-chefen i interna HR-frågor, vilket kommer att vara ca 20% av din tid. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har dokumenterat goda resultat från en liknande roll inom försäljning eller HR. Du är van vid att bygga och underhålla relationer på ett affärsmässigt sätt med kontakter på olika nivåer i organisationer. Du är en skicklig och inflytelserik förhandlare som når dina mål. Du är självgående, uthållig, kommunikativ och drivs av att skapa resultat. Du kan på ett noggrant och ansvarsfullt sätt skapa prioriteringar, övervaka utvecklingen för dina kunder och initiera åtgärder när det krävs.

Kvalifikationer
Vi tror att du som söker har en akademisk utbildning inom relevant område (personal, ekonomi, försäljning) eller motsvarande. Du arbetar eller har tidigare arbetat med försäljning och-/eller HR-frågor. Du har erfarenhet från B2B försäljning och besitter kunskaper i hur man bibehåller, bygger och skapar starka kundrelationer. Vi ser gärna att du som söker har kunskap och erfarenhet av rekrytering, medarbetarsamtal, arbetsrätt etc dvs du förväntas ha en mycket god allmän kunskap kring HR-  och personalfrågor.

Du behärskar svenska och engelska flytande i såväl tal som i skrift (meriterande med kunskaper i danska, finska eller tyska). B-körkort är ett krav.

Så ansöker du
I denna rekrytering samarbetar Frilans Finans med Adecco.  Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vi ser fram emot din ansökan senast 25 mars. Frågor om tjänsten besvaras av Magnus Wiberg (rekryteringskonsult)

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Arbetstider och omfattning
Tjänsten är en rekrytering och skall tillsättas omgående Tillsvidare, Heltid Tjänsten är placerad på Frilans Finans kontor i Uppsala. Många av Frilans Finans kunder finns i Stockholm och du kommer tillbringa mycket av din tid där. Förutom resor till Stockholm är det ca 50 resdagar/år. .

Ersättning
Fast lön + provision Tillgång till poolbil, friskvårdsbidrag, vinstdelning

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magnus Wiberg, Rekryteringskonsult 018-653305

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svartbäcksgatan 8
75320 UPPSALA

Jobbnummer
1490213

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: