Key Account Manager / Client Solution Specialist Göteborg
Selecta AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Selecta AB i Göteborg,
Härryda,
Borås,
Trollhättan,
Varberg eller i
hela Sverige Som Key Account Manager och Client Solution Specialist på Selecta ansvarar du för våra stora befintliga kunder och för nya stora upphandlingar i regionen. Du utgår lämpligen från Göteborg och för att bli riktigt framgångsrik samarbetar du gärna med regional serviceorganisation och övriga KAM.
Ansvarsområde
• Du arbetar med avancerat anbuds- och offertarbete, kalkylering och lösningsorienterad förhandling för att behålla, utveckla och vinna kontrakt.
• Du agerar projektledare för att driva framgångsrik affärsutveckling.
Du är en entusiastisk och utåtriktad person som visar förstklassig kommunikation och relationsbyggande.
Det är framför du själv och ditt sinne för lösningar och affärer som övertygar och som utvecklar vår affär, särskilt i mötet med kunden. Utmaningen ligger i att genom samarbete med kunden och den egna organisationen säkerställa och driva olika projekt för genomförande, uppföljning och affärsutveckling.
Vem är du då?
Du har erfarenhet inom projektledning och strategisk förhandling, gärna från Solution Selling inom Business to Business. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig affärsmässigt i både tal och skrift, och du har kompetens med affärsekonomisk inriktning eller motsvarande.
Som person tycker du om att arbeta i högt tempo, är självgående och har ett starkt driv och en vilja att göra skillnad.
Selecta erbjuder dig
Selecta är ett internationellt företag där vi tillsammans jobbar med kreativitet, innovation och gemensamma mål. Vi är företaget som sätter service och smak främst. Vi värderar våra medarbetare högt och erbjuder därför både en frihet och goda villkor. Vi sitter i fina lokaler och har ett stort utbud av kaffe samt rabatterad mat från våra foodtech lösningar. Våra medarbetare har tillgång till Benify portalen med ett stort utbud av personalförmåner, samt friskvårdsbidrag.
Intresserad?
Har vi lyckats väcka ditt intresse för rollen och har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsspecialist Sara Tamadon Nejad, sara.tamadonnejad@selecta.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Urvalsprocessen kommer att ske löpande så tveka absolut inte att skicka din ansökan redan idag. Sista ansökningsdag är 18 Sep 2022.
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2022-08-16Om företagetSelecta är ett av Europas ledande företag för innovativa mat-, snacks-, kaffe- och dryckeslösningar, både på kontoret och On the go. Med ett brett utbud av kända varumärken i världsklass erbjuder vi något för alla. Vårt primära syfte är att sprida glädje och förhöja dagen för alla de vi når med våra produkter och tjänster. För det är runt kaffemaskinen det händer. Det är där gemenskap och det sociala kittet kollegor emellan sker. Selecta finns i 16 länder i Europa, med huvudkontor i Schweiz. Här i Sverige finns vi på 32 orter och har över 400 medarbetare. Här kan du läsa mer om oss
www.selecta.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSelecta AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Selecta AB (org.nr 556069-3318),
https://www.selecta.se/ Arbetsplats Selecta Sverige
Jobbnummer 6888066
Observera att sista ansökningsdag har passerat.