Key Account Manager
PayEx Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2015-04-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Key Account Manager" (publicerad 2018-11-06) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Stockholm,
Upplands-Bro,
Gotland eller i
hela Sverige PayEx Group är en familjeägd koncern med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten 1972 har vi drivit utvecklingen inom vår bransch och är idag nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och för fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura och reskontrahantering, inkasso och kredithantering.
Vi söker en affärsdriven Key Account Manager (KAM) till Nordic Key Account - Invoicing, Financing and Collection.
Placeringsort Stockholm.
Ditt uppdrag
Din huvuduppgift som KAM är att arbeta strategiskt med PayEx nyckelkunder och utveckla och stärka affärsrelationen med kunderna du ansvarar för. Du är kommersiellt ansvarig för huvudavtalet och sköter omförhandlingar och samordning kring affärsfrågor. Du ansvarar för att uppnå eller överträffa uppsatta lönsamhet och försäljningsmål samt att analysera och identifiera kundens utvecklingspotential. Säkerställa hög kundnöjdhet, vårda och utveckla kundrelationen. Du genomför kundbesök, tar fram affärslösningar, förhandlar och upprättar avtal. Du söker även aktivt upp och skapar affärer med nya kunder inom ditt ansvarsområde.
Publiceringsdatum2015-04-14BakgrundDu har erfarenhet av strategiskt och operativt försäljningsarbete sen tidigare, gärna som Key Account Manager. Du har mycket god kunskap och förståelse för betalningstjänster inom områden som fakturering, finansiering och inkasso men även kunskap kring e-handel och fysisk handel är meriterande. Du agerar affärsmässigt, driver och skapar lönsamma affärer. Har förmåga att sälja kundlösningar som omfattar hela tjänste- och produktutbudet. Kan strategiskt och operativt utveckla kundrelationer, driva, organisera och strukturerar försäljningsarbetet självständigt. Är resultatorienterad och kan formulera och presentera attraktiva lösningar utifrån kundbehov. Tjänsten förutsätter att du talar och skriver flytande svenska och engelska.
Som person är du kommunikativt säker, inlyssnande och serviceorienterad. Du är förtroendeingivande, övertygande och har lätt för att skapa goda relationer och samarbeten på olika nivåer såväl internt som externt. Du är ansvarstagande och affärsdriven.
Så ansöker duDu som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Du kommer att arbeta i en stimulerande och omväxlande miljö på en välmående arbetsplats med många spännande och utvecklande möjligheter.
Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 2015-05-15.
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Area Manager för Invoicing, Financing and Collection, Mattias Blomberg Tfn: 0498 - 20 23 20.
Facklig företrädare för Unionen är Katarina Rosdahl Tfn: 0498 - 20 23 23.
Vi har gjort vårt mediaval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
ErsättningEnl. ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-15
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMattias Blomberg +46 498202320
FöretagPayEx Sverige AB
AdressPayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby
KontorsadressS:t Hansplan 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2247113
Observera att sista ansökningsdag har passerat.