Kaustik söker Engagerad Kundsupportmedarbetare

Kaustik AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kaustik AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du vara med och utveckla vår kundsupport?

Kaustik AB är ett ungt företag i stark tillväxt. Genom produkten Aiai - Administrativ Interaktiv Assistans via Internet - är Kaustik marknadsledare inom programvaruutveckling för personlig assistans. Aiai fortsätter att växa i snabb takt och används nu av fler än 30 000 personer. Vårt mål är att Aiai alltid ska vara det självklara valet för en assistansanordnare.

Vi på Kaustik arbetar i ett stimulerande, växande och dynamiskt företag. För att ständigt uppnå vårt mål sker ett systematiskt utvecklingsarbete och som medarbetare i vår Kundsupport bidrar även du till detta. Vår Kundsupport är centralt belägen på Esperantoplatsen i Göteborg där även utvecklingsenheten sitter.

Publiceringsdatum
2014-01-20

Om tjänsten
Vi behöver förstärka vår kundsupport med ytterligare en engagerad person som tar ansvar för vår dagliga support och gillar att arbeta med proaktiv kundvård. Kaustik erbjuder ett arbete med vår marknadsledande produkt Aiai tillsammans med kreativa arbetskamrater som har höga ambitioner och mycket engagemang.
Den person vi söker ska ge mycket god kundservice och vara skicklig på att formulera kundernas förbättringsförslag.

I supportarbetet ingår det främst att svara på inkommande samtal och e-post med mål att hjälpa våra kunder att lösa deras problem. Flertalet frågeställningar löser du på egen hand, men du har också stöd av våra utvecklare. I rollen som medarbetare i vår Kundsupport ingår det att proaktivt ta kontakt med våra kunder för att säkerställa att de får mest möjliga nytta av Aiai. Du erbjuds möjlighet att arbeta med spännande kunder och intressanta utvecklingsprojekt. Vi är ett innovativt team med mycket fokus på nyutveckling och systematiskt framtagande av nya tjänster och funktioner. Du blir en viktig del i formulering och prioritering av kundefterfrågade lösningar.

Arbetsuppgifter i korthet:
• 1:a linjens support via telefon och e-post
• Logga alla ärenden i Podio och säkerställa att alla ärenden besvaras
• Sammanställa och delta i analys av supportärenden med syfte att förbättra Aiai

Bakgrund
Eftersom kundsupporten är företagets röst utåt är det viktigt att du som person tycker om att kommunicera med människor och ser det som en självklarhet att alltid ge kunden bästa möjliga service. För att lyckas hos oss är det viktigt att du är flexibel, noggrann och har förmågan att samarbeta med dina kollegor. Arbetstempot är stundtals högt och för att passa för tjänsten behöver du både ha en humanistisk och positiv attityd. Tjänsten är på heltid under kundsupportens öppettider kl. 9-17.

Vi ställer stora krav på din sociala kompetens och din förmåga att kommunicera både internt och externt med såväl våra kunder som vår utvecklingsenhet.

Vi söker dig som:
• Har förståelse för värdet av kundservice då den är som bäst
• Har mycket god datavana
• Är problemlösare med fokus på teknisk utveckling
• Gillar ordning och reda i högt tempo
• Gärna har goda kunskaper om personlig assistans
• Har hög arbetsmoral och fokus på att utvecklas
• Kan arbeta självständigt?- Kan sätta dig in i våra kunders situation
• Är pedagogisk och gillar att lära ut
• Är innovativ och gillar nya utmaningar

Erfarenhet av personlig assistans (som användare eller som assistent) är meriterande.

Vill du vara med att medverka till att Kaustik behåller branschens bästa kundsupport? Besvara frågan "Vad innebär kundservice för dig?" i din ansökan och skicka din ansökan, CV och personligt brev till ansokan@aiai.se .

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Vi tillämpar 6 mån provanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-09
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@aiai.se

Kontakt
Christofer Håkansson, Kundsupportchef 0702 19 19 94 christofer@kaustik.com

Företag
KAUSTIK AB

Adress
KAUSTIK AB
Esperantoplatsen 9
41119 GÖTEBORG

Kontorsadress
Esperantoplatsen 9
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7010041

Jobbnummer
1754561

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kaustik AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kaustik AB: