Kassa-/Café-/Kundserviceansvarig
Biltema Helsingborg / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Biltema Helsingborg i Helsingborg Biltema erbjuder ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns på över 100 orter i Skandinavien och med mer än 40 varuhus i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus Norden.
Publiceringsdatum2015-12-10Om tjänstenSom Kundserviceansvarig på Biltema har Du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av Kundservice, Kassa och Café. I ansvaret ingår allt från kassaräkning, hantering av faktura kunder och planering av personal till avdelningarnas resultat. Det är även du som ansvara för det verkstadsarbete som utförs i samband med reklamationshantering och garantiärende.
Det är Du som sätter tonen för service och kundbemötande och det är Du som ser till att medarbetarna är utbildade och uppdaterade kring allt från kundbemötande till rutiner i reklamationshantering och kontanthantering. Du ansvarar för att policys och regler efterföljs och att avdelningarna håller sig inom varuhusets budget.
Som Kundserviceansvarig på Biltema i Helsingborg ingår Du i varuhusets ledningsgrupp.
Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.
Om Dig:
Vi söker Dig som alltid har kunden och service i fokus, och som tycker om ett högt arbetstempo där Du ständigt ställs inför nya utmaningar. Du har lätt både för att lära och för att lära ut och Du leder genom att själv visa vägen.
Du är en nyfiken person som arbetar lösningsfokuserat och strukturerat, allt för att tillgodose kundens behov. Du tycker om att arbeta i en dynamisk miljö och ser positivt på utmaningar och nya uppgifter. Du är van att arbeta strukturerat och tycker att det är viktigt med ordning och reda omkring dig.
För att lyckas i den här tjänsten ser vi att Du har arbetat inom detaljhandeln tidigare och på så sätt förskaffat dig kunskap och erfarenhet från kundservice, kassa och reklamationshantering. Det är meriterande om Du har arbetat i Tidsystemet Tiltid. Vi lägger stort vikt vid personlig lämplighet.
Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet .
Om Du ger oss ditt driv och din känsla för service, ger vi Dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!
Sista dag att ansöka är 2015-12-20
Arbetsplats/placering: Helsingborg
Anställningsform: Heltid
Lön: Enligt avtal
Arbetstider: Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Frågor kring tjänsten ställs till: Calle Hill 0 734 495704
Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail . Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.
Registrera din ansökan på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan.
Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Ersättningenligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarl-Christian Hill +46 734 495704
FöretagBiltema Helsingborg
AdressBiltema Helsingborg
Garnisonsg 26
25025 Helsingborg
KontorsadressGarnisonsg 26
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2569847
Observera att sista ansökningsdag har passerat.