KappAhl söker medarbetare till IT ServiceDesk Butik
Dfind IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind IT i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Medarbetare till IT ServiceDesk Butik
KAPPAHL SÖKER MEDARBETARE TILL IT SERVICEDESK BUTIK
KappAhl, grundat 1953, är en av Nordens ledande modekedjor med närmare 400 butiker i Sverige, Norge, Finland och Polen samt Shop Online. KappAhl erbjuder prisvärt mode i egen design till de många människorna - kvinnor, män och barn, med särskilt fokus på kvinnan mitt i livet. 19 % av sortimentet är hållbarhetsmärkt. 2013/2014 var omsättningen 4,7 miljarder SEK och antalet anställda cirka 4 000. KappAhl är noterat på Nasdaq Stockholm. För mer information, besök
www.kappahl.com [
http://www.kappahl.com/ ].
KappAhls IT-avdelning söker nu flera engagerade medarbetare med service som ledord till ServiceDesk för Butikssystem. Tjänsterna är tillsvidareanställningar med tillträde snarast efter överenskommelse.
Ditt ansvar
ServiceDesk Butik ansvarar för supporten för KappAhls butiker i alla länder. De viktiga komponenterna för butik är kassasystemet med dess funktionalitet och dess periferi såsom kassascanner, betalterminal, kvittoskrivare, etc.
Som medarbetare i vår ServiceDesk ingår du i ett team på 6 personer.
Du agerar första kontakten för användarna i butik rörande deras tekniska problem primärt via telefon eller mail. Du ansvarar självständigt för att samla in den nödvändiga informationen som behövs för att kunna hantera ärendet, göra en analys och undersökning om var problemet kan ligga. Du arbetar proaktivt för att effektivisera supportprocessen och säkerställa att butikens behov av support minskar.
Din profil och personlighet
• Några års erfarenhet av arbete i en ServiceDesk med fokus på IT.
• Eftergymnasial utbildning inom IT är meriterande.
• Tidigare erfarenhet av butikssystem, såsom kassa är meriterande.
• Du är bra på att samarbeta
• Har ett genuint intresse för att hitta lösningarna och ge service.
• Du är lösningsorienterad
• Du vågar ställa rätt frågor, samt har förmåga att avgöra när din hjälp inte är tillräcklig och ärendet behöver slussas vidare.
• Självklart kommunicerar du budskap och information på ett enkelt och tydligt sätt i skrift och tal både på svenska och på engelska.
• Kunskaper i norska, finska och polska är meriterande.
Som person är du social och serviceinriktad och har lätt för att prata med nya människor. Du tar stort ansvar i ditt arbete och har en hög noggrannhet i det du gör. Du har en förmåga att själv driva ditt arbete framåt och tar ansvar för att processer och arbetssätt följs.
Publiceringsdatum2015-05-13Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar KappAhl med Dfind IT. Du söker tjänsten via registrerat CV på
www.dfind.se/it [
http://www.dfind.se/it ], sista ansökningsdag är den 27 maj. Vi arbetar med löpande urval så dröj inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Frågor rörande tjänsten besvaras av Pia Tegnér Rydeving på
pia.tegner@dfind.se [ mailto:
pia.tegner@dfind.se ] eller 0733-573607.
Välkommen med din ansökan!
Ort: Mölndal
Uppdragsgivare: KappAhl
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-27
Ange följande referens när du ansöker: 200753589
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPia Tegnér Rydeving 0733-573607
pia.tegner@dfind.seFöretagDfind IT
AdressDfind IT
Östra Hamngatan 23
41110 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 23, 41110 GÖTEBORG
Jobbnummer 2293042
Observera att sista ansökningsdag har passerat.