Kanslist till Barn- och ungdomspsykiatri Halland

Region Halland, Barn- och ungdomspsykiatriska mottagningen Varbe / Administratörsjobb / Varberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Region Halland, Barn- och ungdomspsykiatriska mottagningen Varbe i Varberg, Halmstad eller i hela Sverige

Region Halland är en av Hallands största arbetsgivare. Vi är över 7 900 medarbetare inom 370 olika yrken - alla lika viktiga. Vårt huvuduppdrag är att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja utveckling och tillväxt. Visionen för vårt arbete är att göra Halland till den bästa livsplatsen. Region Hallands värdegrund sammanfattas "Vi KAN", där K står för kompetens, A för ansvar och N för nytänkande - ord som vi vill ska prägla alla oss som arbetar i regionen.

Psykiatrin Halland är Region Hallands förvaltning för all offentlig specialistpsykiatri. Här ingår psykiatri för barn, ungdomar och vuxna, såväl öppen som heldygnsvård. Psykiatrin Halland har ca 650 medarbetare och verksamheter i alla regionens kommuner. Psykiatrin leds av en förvaltningschef, verksamhetschefer samt avdelningschefer.

Barn och ungdomspsykiatriska mottagningen i Varberg har 20 anställda. Våra olika professioner är psykolog, läkare, sjuksköterska, socionom, specialpedagog, arbetsterapeut och sekreterare.


Publiceringsdatum
2018-03-28

Arbetsuppgifter
Hos oss erbjuds du ett utvecklande arbete på BUP, där du arbetar i nära samarbete med olika professioner. Arbetet är stimulerande och lärorikt med varierande innehåll där din insats är en viktig del i vårdprocessen.

I arbetsuppgifterna ingår att bemanna receptionen med mottagande av samtal per telefon samt att välkomna och registrera patienter. Som kanslist kommer du även att sköta bokningar samt andra administrativa uppgifter såsom intyg, scanning och posthantering.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av tidigare receptionsarbete eller liknande. Du har lätt att uttrycka dig såväl skriftligt som muntligt samt kan arbeta både självständigt och i team. Du är öppen och interagerar och samverkar med olika professioner inom avdelningen och har en vilja att bli en del av oss. Ett positivt och professionellt förhållningssätt samt ett gott bemötande gentemot patienter och arbetskamrater är något vi förväntar oss. Du är en person som tycker om att ge god service och har en förmåga att planera och prioritera i det dagliga arbetet. Meriterande är kunskaper i dokumentationssystemet VAS. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval vilket innebär att intervjuer kan komma att ske redan innan annonsens annonseringstid löpt ut.

Inför eventuell anställning görs alltid kontroll i belastnings- och misstankeregistret.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning t.o.m. 14 augusti 2018. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: PSH 35/18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mattias Sassersson 0340-48 24 44

Företag
Region Halland, Barn- och ungdomspsykiatriska mottagningen Varbe

Adress
Region Halland, Barn- och ungdomspsykiatriska mottagningen Varbe
Box 517
30180 HALMSTAD

Kontorsadress
43243 Varberg

Jobbnummer
4052217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Region Halland, Barn- och ungdomspsykiatriska mottagningen Varbe

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Region Halland, Barn- och ungdomspsykiatriska mottagningen Varbe: